bfisk Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Vel, topic sier det meste. Jeg er såvidt på utkikk etter en laptop til å erstatte min stasjonære P3-500 med 128 ram, 16mb skjermkort og 20gb harddisk. Sier vel seg selv at det meste vil være brukbart. Jeg spiller så å si aldri spill. Bruker pcen til musikk, internett og dilling. En del konstruktivt arbeid blir det også, men jeg takler helt fint at word og excel ikke går med lynets hastighet. Så; hvor billig er det i det hele tatt mulig å skaffe seg en maskin? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Elkjøp har bærbare PC-er fra 8000kr (enkelte ganger nede i 7000kr), disse vil uten problemer kunne erstatte den stasjonære PC-en din. Alternativt kan du kjøpe en maskin brukt, noe jeg strengt talt ikke vil anbefale. Med mindre du er ekstremt heldig, betaler du gjerne 5000kr for noe tilsvarende/dårligere enn PC-en du allerede har. Da er det bedre å betale 2-3000kr ekstra og få med garanti, relativt bra skjermkort, dugelig med minne, større harddisk, DVD-spiller, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå