Shitkaka Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) yes manchester slo liverpool 2-1 YYYEEEAAAHHH favoritt klubben min manchester unnited slo favoritt klubben te stefaren min som er liverpool. Endret 21. september 2004 av Shitkaka Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 FAntastisk!!! på høy tid at United viser hva som bor i seg.Tipper treneren min blir sur i dag, han hoder med Liverpool... Nydelige mål av Silvestre også. Manu 4 ever... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Enig. Digg at det blasta Liverpool! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 kem som gidde å ha manU å liverpool som favorittklubber da?, forbanna taboloidklubber. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 kem som gidde å ha manU å liverpool som favorittklubber da?, forbanna taboloidklubber. fordi manchester united er verdens beste lag Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kem som gidde å ha manU å liverpool som favorittklubber da?, forbanna taboloidklubber. fordi manchester united er verdens beste lag helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå