tejas Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hei. Noen som har peil på hvordan man får opp frameraten på webcam i msn. Har msn 6.2, Logitech QuickCam Zoom. Brannmur er Kerio og linja er SHDSL på 1024. Nå har jeg 2-3 fps. takker på forhånd. Edit: "Glemte OS'et...som er XP" Endret 20. september 2004 av tejas Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det er pga msn.... Lenke til kommentar
tejas Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Det hjalp...... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det er ingen andre grunner... Msn er tregt, det har ingenting med linjen din å gjøre! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Messenger hater rutere, NAT, brannmurer, +++ Ergo, har du ikke internetten vid åpen, får du problemer. Det skal vistnokk gå an å åpne porter, men det har jeg aldri fått til å virke. Lenke til kommentar
tejas Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 ah.... Da får jeg vel gi beng i msn da. Har f.eks Trilian en løsning med webcam? Ev. andre anbefalinger. Noe lignende trilian hvor jeg fortsatt kan bruke msn login + ev. icq etc... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du har jo Windows Netmeeting, som følger med Windows (trykk start -> kjør -> conf) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå