p@ge Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvem av disse trenger jeg? Og hvem ikke? 8363427[/snapback] ctfmon kan du fjerne hvis du ikke bruker " Office tjenester " men den er vanskelig å fjerne fra oppstart. du må gå inn i kontrollpanel>innstillinger for region og språk>detaljer> avansert og krysse av i systemkonfigurasjon> slå av avanserte teksttjenester. lykke til Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvem av disse trenger jeg? Og hvem ikke? 8363427[/snapback] Den siste, blanke linja hadde i alle fall gjort meg mistenksom. De andre er til forskjellige kjente prosesser, så kan du vurdere selv om du trenger dem. NcCpl: "...Nvidia Control Panel used to view and tweak your video card's settings" AshDisp: "ashdisp.exe is a process belonging to Avast Internet security suite. This utility forms an important part of your computers protection against Internet-bound viruses and worms, and should not be terminated." InfoMyCa: "infomyca.exe is a process associated with a Wireless-G Network Monitor from Linksys. This process should not be removed to ensure that your network connections are working." NeroCheck: "nerocheck.exe is a process associated the with Nero CD writing software. It is used to install or control the Nero driver nerocd2k.sys application. This process should not be removed while using the Nero CD Writing software." cmicnfg: "cmicnfg.cpl is a process belonging to C-Media based soundcards which is initiated upon startup to configure this audio hardware's control panel applet. This program is a non-essential process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems." Lenke til kommentar
f0rp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har gjort alt som var dær.... oppstarten gikk fra 1min ca til 20sec ca dritt bra og takker for tipsene Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Noen som kan forklare hva de forskjellige punktene faktisk gjør, når du forandrer på de? Jeg liker å vite hva jeg gjør, før jeg gjør det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvem av disse trenger jeg? Og hvem ikke? 8363427[/snapback] Den siste, blanke linja hadde i alle fall gjort meg mistenksom. De andre er til forskjellige kjente prosesser, så kan du vurdere selv om du trenger dem. NcCpl: "...Nvidia Control Panel used to view and tweak your video card's settings" AshDisp: "ashdisp.exe is a process belonging to Avast Internet security suite. This utility forms an important part of your computers protection against Internet-bound viruses and worms, and should not be terminated." InfoMyCa: "infomyca.exe is a process associated with a Wireless-G Network Monitor from Linksys. This process should not be removed to ensure that your network connections are working." NeroCheck: "nerocheck.exe is a process associated the with Nero CD writing software. It is used to install or control the Nero driver nerocd2k.sys application. This process should not be removed while using the Nero CD Writing software." cmicnfg: "cmicnfg.cpl is a process belonging to C-Media based soundcards which is initiated upon startup to configure this audio hardware's control panel applet. This program is a non-essential process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems." 8367120[/snapback] Link? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvem av disse trenger jeg? Og hvem ikke? 8363427[/snapback] WHF?!? Det var lite innhold i den listen din.. Heldige deg.. Min er laaang!.. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når jeg brukte bootvis og skulle åpne fila til slutt fikk jeg bare opp melding om at jeg ikke hadde no physical drives, og at fila var invalid. Hva kan jeg gjøre for å fikse det!? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 når jeg tømte [prefect] appen tok bootingen 20 sek lengre enn før. når jeg gjennopprettet gik den ned igjen. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hmmm... Bootvis tror jeg ikke helt liker min dell laptop med core2duo prosessor. Får noen feilmeldinger etter første start, og den finner ikke noe cpu info etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå