Gå til innhold

TwinMOS... bra eller dårleg?

cerox

Anbefalte innlegg

kikket litt på prisguiden ang twinmos sine minnebrikker. virker som dei sliter litt.....

la merke til mange delte meninger. noen sirre at an brikke er hel topp og noen sier elendig om samme brikka..... dette finner eg merkverdig. :hmm:

har selv erfaring med twister pc3200 512MB brikka den funger ikkje i det hele tatt på asus sitt P5GD1 HK. så eg monterte den på mitt gamle hk og byttet gamle minne over på nytt. nå kan eg ikkje spille eit eneste spill på maskina lenger uten at det krasjer (windows kjører fint) sel om det er komander keen1 eg prøver....

det store spørsmålet er hvorfor oppfører disse brikken seg slik.... skal det ikkje vere standarer som forhindrer slike merkverdigheter ?????

min konklusjon er at dette er dårleg av Twinmos :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kan bare utifra inlegg så lang seie et det er delte meninger om dette.

dermed kan ein vel ikkje seie at twin mos er verdens dårlegste produsent men så er dei i hvertfall ikkje verdens beste heller....

eg trur eg vil kunne påstå at der er bruken som avgjør. froeksempel så virker brikken min bra under vanleg windos kjøring. men prøver eg å kjøre eit hvilket som helst spill så krasjer maskina totalt innen 5 min. dett kom etter at eg bytte corsair brikka med twinmos sin.

kan det vere noe i dette?

Lenke til kommentar

TwinMos er billig minne som leverer det de skal.

Det som ofte ødelegger imaget er en heller laber kvalitetskontroll, noe som resulterer i at brikker med noen få feil kan bli sendt ut til forbrukere som deretter får problemer med stabilitet osv., her er Corsair, OCZ og andre dyrere merker flinkere til å teste.

TwinMos har også en del kompatibilitetsproblemer med VIA K8T800 og nForce3 150 brikkesettene til A64, men så godt som alle problemene er nå fikset med VIA K8T800Pro og nForce3 250(Gb).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...