Gå til innhold

Ros til Komplett.no!

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare fortelle om en meget positiv erfaring med retur av varer til Komplett. Jeg kjøpte for ca 1 år siden en SMC trådløs ruter samt 2 stk PCI trådløse kort. Ruteren har i grunnen hele tiden vært ustabil, dvs den har ofte droppet WLAN forbindelser mens de 4 innebygde switch portene har fungert helt greit.

Nok om det, jeg bestemte meg for at nok er nok og ba om retur fra Komplett.no. De var meget hjelpsomme og hadde i løpet av kort tid byttet ruteren samt ett av nettverkskortene til tilsvarende produkter fra 3Com. Jeg ba spesiellt om et annet merke da jeg etterhvert mistet helt troen på SMC. De nye produktene jeg mottok var i tillegg dyrere enn de jeg opprinnelig hadde kjøpt. Og om ikke det var nok så ga de meg pengene tilbake for ett av nettverkskortene. Jeg opplyste at jeg egentlig ikke trengte det ene kortet da jeg selv allerede hadde kjøpt nytt og fungerende kort så de fant vel ut at jeg trengte pengene bedre.

Uansett, en stor takk til Komplett.no for veldig veldig bra kundebehandling! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...