Sjøbanan Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg sitter her med en coop pc. den har en luk foran med masse utstyr. Der er også en super video ingang, jeg vet ikke ossen jeg bruker denne. Vett bare hvordan man bruker en video ingang på ett radeon 9600xt Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hva skal du bruke denne inngangen til? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Film fra pc til TV Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Og jeg lurer fortsatt hva du skal bruke den INNGANGEN til når du skal UT fra PCn og INN på TV'n. Hadde det ikke vært bedre å bruke s-video UTGANGEN på skjermkortet ditt isteden for å prøve å gå mot strømmen. Ta og les denne guiden du: http://www.hjemmekino.no/guide/kobling_pc_tv.asp Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 poenget er jeg ikke vett hvor jeg skal gå for og aktivere på s-video ingagangen, for den hører ikke til sjermkortet men i fronten av pcen med amsse anet tv utstyr. På sjerkotrte måtte man slå det på og greier Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvorfor skal du aktivisere INNGANGEN når du skal UT av PC'n?????? INNGANGEN er en INNGANG for å kjøre signal INN på PC'n Drit i den INNGANGEN hvis du ikke da skal f.eks koble til et videokamera som du skal redigere på PC'n!!!! Hjelpe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå