Getchoo Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har fått ett sånt studietilbud fra NGT gjennom skolen jeg går på, NITH.. 498,- for 2400/640 med bindingstid i 2 år, hvordan høres dette ut..? Erfaringer med NGT i Oslo (øst) området..? Offtopic: Post nr. 100! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 pris/hastighet ser da bra ut.... ellers har vel jeg kun gode erfaringer med ngt (i bergen) Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 NGT har fine linjer. Litt verre om du skulle få bruk for suport, det kan ta _litt_ tid. Alt i alt er det ingen problem å anbefala NGT. Sjå på denne sida og: http://www.ngt.no/student/ Samme pris som du har tilbud om, men og tilbud på andre linjer. (Lure på om det er billigare instalasjon) Mange universitet/høgskular som ikkje har reforhandla etter at ngt har redusert prisane. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du som bor i oslo burde jo ha knall tilbud på en eller annen skikkelig bredbånds leverandør, akkurat som noen på vestlandet kan få lyse internett.. 10 mbit til 500 kr ellr no.. Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Takker så mye for svar. Er for tiden bundet til Online.. Men, rett over nyttår utløper dette, og skal da ha noe annet. Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hva med å vente på adsl 2 den er rundt hjørne og da går prisene ned? Lenke til kommentar
robeerik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei Jeg benytter meg av tilbudet har har Echo (8000/864) og betaler Kr 648. Jeg får en hastighet på 5200/720. Er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå