mobil_brukeren Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hei... Jeg har: Asus A7n8x Delux (hk) Amd xp2500 barton (cpu) Twinmos 512mb pc3200 m/windbond Jeg har tankt til å kjøpe nytt minne (2x512) Så lurer jeg på om jeg skal bytte hk og cpu i samme slengen.. Vil jeg merker stort forskjell? Hvilke komponenter burde jeg velge? Helst max pris på 3500kr Takker for svar!!! Edit: Kanskje jeg skal oppgradere med 2 x http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301858&cks=PRL ? og ta resten etter jul? eller burde jeg heller ta noen andre ram brikker? skal ha noen bra!!! Endret 20. september 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) de beste er vel for tiden ocz pc3200 2-2-2-5 revisjon 2, fåes kjøpt på netshop skal du bytte hk og cpu, så er amd64 et naturlig valg for deg siden du har et brukbart system nå, og det skader ikke å vente littegrann, man skal ikke se bort i fra at prisene detter litt mer snart Endret 20. september 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå