Tbau5 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 I helgen klarte jeg å miste min gamle traver (3410) i skogen. Derfor skal jeg ha meg ny mobiltelefon. Har 3 kriterier, den øverste er viktigst osv: -Mulighet for å ha lydfiler du mottar som ringetone. -Infrarød/datatilkobling -Java Ps: er ikke helt dumt om den er liten, men dette er ikke noe krav. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 vill anbefale deg å bruke malen som er laget i en av stickyene som ligger øverst, da blir det mye lettere for oss å anbefale en telefon til deg Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Sony Ericsson K500i, kanskje den passer til deg? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Husk at K500 sannsynligvis ikke kan skifte meldingstone til noen annen en de forhåndsinnstilte da. Ettersom K700i ikke kan det. Gå for en Nokia du, da får du det som er standard på tlf. i dag. Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nokia 6230 har blant annet utskiftbart minnekort, og du kan bruke MP3 som ringetone. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 På siemens C65 kan man ta opp lyd, men det blir ikke av beste kvalitet! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Har sett på forslagene og de virker veldig bra. Men jeg får vente å se hvordan det blir med forsikringen. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har sett på forslagene og de virker veldig bra. Men jeg får vente å se hvordan det blir med forsikringen. Kjøp siemens s65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå