Bole-Ole Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei... Jeg har et lite probelm her... Lurer på om det går an å åpne porter i routeren uten Brukernavn og passord (Telnett). Eller om det går an å bruke noen av de prortene som er åpnet fra før av (fra "fabrikken"). Eventuelt hvordan eller hvilke porter jeg kan bruke. Jeg vil åpene en eller to porter til DC++ for å kunne bli aktiv. Jeg spør pga at jeg ikke har tilgang til Brukernavn og passord Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei... Jeg har et lite probelm her... Lurer på om det går an å åpne porter i routeren uten Brukernavn og passord (Telnett). Eller om det går an å bruke noen av de prortene som er åpnet fra før av (fra "fabrikken"). Eventuelt hvordan eller hvilke porter jeg kan bruke.Jeg vil åpene en eller to porter til DC++ for å kunne bli aktiv. Jeg spør pga at jeg ikke har tilgang til Brukernavn og passord Det er en grunn for at du ikke har tillgang.Spør den som har tillgang på routern om det går ann da. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Han sier han ikke har tilgang. Uansett hvor korny det høres ut. Svar heller på det han spør om... Bole-Ole: Hvilken router har du? Hvilken ISP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå