eught Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 jeg har en Sony MZ-G750 (ikke modellen med pc link). den har 1 inngang som tar optisk og vanlig minijack og en til mic. spørsmålet er om det finnes noe som gjør at jeg kan koble den til pc'en via et pc-link sett sånn at jeg kan overføre noe à-la mp3. jeg vet at noe sånt finnes men jeg vet ikke om den passer til min og hvor jeg evt. kan kjøpe det. Lenke til kommentar
Pajero Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Det er jo mange forskjellige metoder for og ta opp musikk på, men en metode jeg synes er ok. Når jeg "overfører" musikken ( midi/mp3 eller audio ) til Minidiscen min, bruker jeg ofte direkte kabel fra lydkortet og inn i spilleren ( da har jeg mixet lydbilde på forhånd ) bare stiller "snitt" bildet på MD spilleren, det blir ok. Visst jeg skal ha bestmulig lyd, kjører jeg lyden via en liten miksebord. koster ca.1.000.- -3.000.- for en ok mikser ( 2-8 spor ) Dette er veldig lettvindt og lydbilde blir det du gjør det til :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå