Nemiz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Har en 4 år gammel Nokia 446 Pro 19" CRT skjerm. Greia er at den nå gradvis har blitt så lys/blass at det er umulig å bruke den. Med lysstyrken satt til default (50%) er hele skjermen hvit, og selv med lysstyrken satt til helt mørkt er det veldig vanskelig å lese ting som står på skjermen. Lurer på hva som kan være feil og om det er mulig å reparere på dette. ##Emnefelt endret av moderator. Meningen med emnefeltet er at det skal beskrive innholdet i tråden din. "Problemer med skjer" er for generelt, så jeg har lagt til litt. Les og lær - enden## Endret 21. september 2004 av enden Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har (/hadde) akkurat den samme skjermen med akkurat det samme problemet. Jeg tror rett og slett skjermen er gammel og slitt og at du like greit kan kjøpe ny skjerm. Synes det er litt dårlig at den ikke holder mer enn 4 år, spessielt når skjermen var dyr. Har du råd, kjøp den en søt LCD skjerm i steden, sett den gjerne ved siden av bare for å se forskjellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå