halvardm Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Opera er den nye bestekompisen min Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 litt OT, men er det bedre å bytte til fire fox eller opera eller hva de nå heter? og hvor får jeg tak i det, og er det gratis? Opera er den nye bestekompisen din Hm. Hvorfor kunne du ikke ta steget fullt ut og valgt FireFox ? Lenke til kommentar
toss Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hva er best av firefox og opera? er de "tryggere" enn IE med tanke på virus og ormer og popups? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ja de er tryggere. FireFox er best. Arve bruker Opera. Det sier vel sitt. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hmm, blir vel egentlig en smak sak. Jeg har begge og liker best Opera. Sikkert mange som gjør helt omvendt av det jeg gjør, men det får han velge selv. Lenke til kommentar
toss Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ødlegger firefox for IE på noen måte? i så fall hvordan? må det installeres på en spesiell måte for at det ikke skal ødelegge? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ødlegger firefox for IE på noen måte?i så fall hvordan? må det installeres på en spesiell måte for at det ikke skal ødelegge? Webkafeen. Lenke til kommentar
toss Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 konge jeg så litt på send inn bidrag-siden.. tror den bugger litt i IE.. der man velger kategori og type for bidragene kommer den ene "knappen" over alle kategoriene, og en nederste har ingen "knapp".. sikkert veldig dårlig forklart.. Hoho, herlig bug i IE det der ja! Skal sette det inn i en tabell eller noe jeg, men det får vente.. Har ikke debugget den siden i IE enda.. Og IE suger uansett så vilt at jeg ikke vet om jeg gidder! har fått meg firefox nå, men har samme problemet.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Takk for at dere sporer HELT ut av tråden min! Seriøst, ta praten i webcaféen og hjelp meg med unrealized.org isteden.. Lenke til kommentar
toss Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 det har vi allerede gjort.. flyttet praten til webcaféen altså.. grunnen til at jeg sa at jeg hadde samme buggen i FF var at jeg tenkte at kanskje den bugger i FF også.. jag sa det ikke for å få hjelp med FF.. men jeg beklager at jeg begynte praten om firefox her.. sorry.. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Fant en liten bug angående håndtering av spesialtegn. Er ikke helt sikker på hvordan man løser dette selv, men du greier sikkert å finne på noe om du gidder. Dette gjelder hvis jeg f. eks. skriver < eller > i Profilen min. Se her: Profilen min Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ja de er tryggere.FireFox er best. Arve bruker Opera. Det sier vel sitt. Nei, Opera er best. La oss holde oss til unrealized.org. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 I artikkelen til arve, forsvinner menyen helt ned til under selve artikkelen i IE6. Kan screenshotte om ønskelig. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 I artikkelen til arve, forsvinner menyen helt ned til under selve artikkelen i IE6. Kan screenshotte om ønskelig. Det samme gjelder IE6 her, så er nok ett eller annet lurt Arve har skrevet i artikklen sin Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Fant en liten bug angående håndtering av spesialtegn.Er ikke helt sikker på hvordan man løser dette selv, men du greier sikkert å finne på noe om du gidder. Dette gjelder hvis jeg f. eks. skriver < eller > i Profilen min. Se her: Profilen min Det er fordi lokaltog har vernet seg mot tullinger som regger seg med CSS/PHP-kode i signatur, som kan skade systemet endel. At han på en eller annen finurlig måte har fått fjernet muligheten til å vise HTML-entiteter. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er fordi lokaltog har vernet seg mot tullinger som regger seg med CSS/PHP-kode i signatur, som kan skade systemet endel. At han på en eller annen finurlig måte har fått fjernet muligheten til å vise HTML-entiteter. Ok, da skjønner jeg. Kanskje ikke noe vits å endre på det allikevel Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ber trådstarter folk om å ta off-topic-prat et annet sted, gjør dere det. Har du ingenting å bidra med i diskusjonen (som omhandler unrealized.org og ingenting annet), la vær å poste noe. Carry on. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 I artikkelen til arve, forsvinner menyen helt ned til under selve artikkelen i IE6. Kan screenshotte om ønskelig. Har noe med eksempelkode/pre-elementer å gjøre, skal se på det. Har hatt samme problemet i en annen artikkel pga. for lange linjer i et pre-element. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Vet ikke om du er klar over det men jeg sier det fordeom: Skjemaet på "send inn bidrag" ser ikke helt god ut. Se vedlagt screenshot. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ka med å legge til en funksjon der folk (som er innlogga seff) kan gi karakter til artiklane? Og så håper eg du tenker litt igjennom det eg nevnte til deg i går, eg trur det kan bli veldig bra - og eg trur du vil få det veldig greit til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå