Gå til innhold

Kritikk av www.unrealized.org


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Det er kanskje litt rart å både tilby tjenester og artikler, og det at folk kan være medlem på en og samme side. Bare en tanke...

Jeg synes det er kjempefint og ikke rart i det hele tatt.

Formulerte meg ikke godt nok der.

 

Det jeg mente er at siden brukes både som en side der Kim profilerer seg selv, men samtidig en side der andre kan skrive artikler og guider. IMO kræsjer det litt, og det beste hadde kanskje vært å dele det opp i flere sider.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Formulerte meg ikke godt nok der.

 

Det jeg mente er at siden brukes både som en side der Kim profilerer seg selv, men samtidig en side der andre kan skrive artikler og guider. IMO kræsjer det litt, og det beste hadde kanskje å dele det opp i flere sider.

Enig her - hadde vært bedre å bare linke til lokaltog.net (som du forsåvidt gjør, men uten å putte de faktaene så oppi dagen :p).

 

EDIT: Fjerna no unødig quoting

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

Jeg synes fortsatt det er helt greit å ha forskjellig innhold på en webside.

Det han gjør er jo å gjøre noe mer ut av det enn bare å profilere seg selv eller bare skrive artikler.

Med andre ord så slår man to fluer i en smekk, noe jeg ikke synes er galt eller upasselig i det hele tatt.

 

Det beste hadde jo egentlig vært om Lokaltog kunne fortelle oss litt om tanken og ideene bak websidekonseptet.

Endret av Waldmeister
Lenke til kommentar

Har funnet noen bugs jeg også, disse skal rettes på snarest. Ang. XML Parsing Erroren som VELDIG mange får, så aner jeg ikke hvorfor denne kommer. Jeg har registrert mange forskjellige testbrukere, og har fremdeles ikke fått en slik feil. Kan noen si meg HVA slags XML-feil man får, evt. screenshot?

 

Tanker og idéer med unrealized.org

Som nevnt i første post er dette egentlig bare et websted hvor jeg fritt kan utfolde alle idéer jeg kommer opp med når det gjelder webdesign/koding. Når folk spør "lager du webdesign?" er det fint å kunne henvise til en side hvor det står mer utfyllende om dette. Når folk spør "kan noen lære meg mod_rewrite?" er det fint å kunne henvise til artikkelen min om dette. Er det forståelig eller virker det helt bak mål? :blush:

 

For meg er det ikke livsviktig å lage webdesign for penger, derfor har jeg ikke fokusert så veldig på å profilere meg selv på den siden. Hele idéen er først å fremst å samle artikler og guider som kan hjelpe nybegynnere og viderekomne videre.

Forum og mulighet for kommentering av artikler vil komme snart, poenget med denne tråden var mest å høre andres mening og fikse på bugs i designet før jeg fullfører sidene. Flere tilbakemeldinger/bugreports tas imot med takk! :)

Lenke til kommentar
Flere ting som bør forandres? :)

 

som sagt tidligere...

Login og passord feltene er det fremdeles bug med om man skriver for mange tegn. Skriver man mer enn 21 tegn så flytter bakgrunnsbilde til input feltene seg. Kan fikses med å sette maxlength="21" i input feltene. Vet ikke om dette er godkjent XHTML 1.1 eller ei, men det fikser iallefall bug'n i ie.

Lenke til kommentar

liker stilen, selv om avkuttingen i øvre venstre hjørne gir litt telenor feeling synes jeg det har blitt en bra side.

ikke bare er den gjennomført med tanke på design, men også innholdet er på plass.

små endringer som styling av skjemaene og pollen gir et ekstra løft.

 

fin hover i menyen og!

lite å utsette på siden, det eneste må være les mer linken, ble litt enkel, ellers en ren og fin side.

Lenke til kommentar

Har fikset feilen med XML Parsing Error under registrering. :)

 

Takk for alle bugrapporter!

 

Ang. kritikken: blir vanskelig å gjøre alle til lags. Jeg har iallefall fått fikset på punktene nevnt over, mulig jeg lager en header uten "telenor-hjørnet". Skal se på buggen i IE (inputbokser), kanskje det finnes en workaround for det.

 

Blurry hjørner ja.. Skal se på det også! :)

 

Og PoleCat og arve87, jeg savner kritikk fra dere! Synspunkter? :p

 

Takk til alle som har tatt seg tid til å svare så langt! :D

Lenke til kommentar
Nå ble det fint :thumbs:

 

Men når vi allerede er på den siden, hva med en dropdown istedenfor at man må skrive nick/whatever? (Det er også litt uklart, hva man skal skrive i «Mottaker».)

 

Og, det ser rart ut når ikke tekstboksen har avrundede hjørner. :)

1: :yes::p

 

2: En dropdown.. Hvis jeg en gang får over en viss sum medlemmer, vil du bla deg gjennom hele den lista da? ;)

Skjønner hva du mener, skal fikse en PM-funksjon rett fra profilsiden samt bedre forklaring på selve send-melding-siden.

 

3: Blir MYE slit ettersom det er så mange tekstbokser med forskjellige størrelser. Kanskje en gang jeg kjeder meg og har lyst til å opprette 10 forskjellige bokser med avrundede hjørner.. Men, det er vel (forhåpentligvis) ikke feil som ruinerer hele inntrykket av siden. (?)

Lenke til kommentar

dette var MEGET bra lokaltog ;)

en kjempefin side.

 

det eneste småpirket jeg kan komme på er at skriften på input kommer for nær kanten, men det har du jo allerede sagt at du ikke har funnet på noen workaround for ;)

 

håper denne siden kan bli stor og at det kommer mye bra innhold :thumbup:

 

fortsett slik lokaltog!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...