Gå til innhold

Kritikk av www.unrealized.org

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde lyst til å bli medlem jeg.. men fikk bare opp følgende melding: Brukernavnet eller passordet du ønsker inneholder ugyldige tegn! Tillatte tegn er a-z, A-Z, 0-9 og _. Passordet ditt må være også være lengre enn 3 tegn stort.

Hadde bare bukt riktige tegn ..prøvde igjen og det samme skjedde.

Ellers nydelig side....er helt i startfasen med min side jeg.. første gang jeg har laget.. og mister nesten motet når jeg ser slike sider som dette... tror liksom ikek at jeg noengang kan bli så god. vet dette egentlig burde gi meg et ekstra push da...men, men :hrm:

Endret av eirik99
Lenke til kommentar

En åpen kategori for andre web-relaterte ting?

asp, jsp, cfml, wml, etc... ?

Jeg, f.eks, har masse materiale liggende til cfml guider og artikler, men får ikke publisert pga. det ikek er noen kategori det passer i.. (og da mister jeg lysten til å skrive til andre kategorier også.. ;) )

Lenke til kommentar
En åpen kategori for andre web-relaterte ting?

Jeg tenkte vel først å fremt på en åpen kategori for alt web-relatert.

En plass man kan skrive bortimot hva man vil. Kommentere/analysere

et redesign av ei eller annen side for eksempel. Det blir vel nesten

en slags blog-avdeling, kan jeg tenke meg.

Dumt?

Jeg er irriterende dårlig å forklare ting.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt på en slik "Generelt"-kategori da jeg sendte ut relaunchen, men jeg manglet bidrag til den, så det har ikke blitt noe av (enda). Jeg tar gjerne imot guider til andre serverside-språk, og annet webrelatert til "Generelt"-kategorien. Det er heller ikke noe problem å opprette en "Blog"-avdeling for kommentarer og innspill.

Er det stemning for det så er det ingenting i veien for at noen kan sende bidrag i sånne kategorier (send til [email protected]). Alt som er webrelatert blir publisert! ;)

På forhånd tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Jeg tillater meg å informere om at det er noen nye bidrag ute på unrealized.org nå. :)

I tillegg vil jeg benytte anledningen til nok en gang å skrive
Tusen takk!
... til alle som har kommet med bidrag, kritisert, og kommet med forslag til unrealized.org. Det er veldig, veldig hyggelig å se at så mange engasjerer seg! :)
Lenke til kommentar

Kom på en ting nå;

Hadde vært kjekt å vite hvilke ting man har lest, fant det ut nå siden det kom så mange på engang :p

Eller en søkefunksjon :)

Edit:

Ser at linkene blir litt rare, iallfall de som er i kommentarene:

http://www.unrealized.org/kodegalleri/generelt/3_kolonner_layout/%22http://www.unrealized.org/artikkel/css/midtstilling_i_css/%22]http://www.unrealized.org/kodegalleri/gene...lling_i_css/%22

Endret av smoothie
Lenke til kommentar

smoothie: Hvor fant du den adressen der hen? :S

En søkefunksjon kommer sikkert etterhvert (jeg har bare ikke aktivert den enda, fordi jeg føler at det ikke er så mye stoff at det er nødvendig å ha en søkefunksjon for å finne frem).

Ellers får man foreløpig huske hva man har lest selv.. kan jo eventuelt ha en :visited-pseudoklasse som skifter farge på besøkte linker.. Jeg får tenke på det. :)

Lenke til kommentar
Tusen takk!

Bare hyggelig!

Hadde jeg ikke hatt så elendig formuleringsevne, skulle jeg skrevet mye mer, har det i hodet men det blir bare helt rart når jeg skriver det ned. :blush:

DIGGER kommentarfunksjonen slik den er blitt nå, helt nydelig!

BTW: Pass dere for moderator-PoleCat. :!: :cool:

EDIT: smuuuudie: Lenken er normal hos meg. :dontgetit:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Hadde jeg ikke hatt så elendig formuleringsevne, skulle jeg skrevet mye mer, har det i hodet men det blir bare helt rart når jeg skriver det ned. :blush:

DIGGER kommentarfunksjonen slik den er blitt nå, helt nydelig!

BTW: Pass dere for moderator-PoleCat. :!: :cool:

IMO formulerer du deg vanligvis såpass bra at ur.org fortjener meir fra din kant.

Pass deg for moderator-Arve også :w00t:

Kommer meir herfra også, om eg faktisk klarar å knote det ned. Formuleringsevna mi er iallefall ikkje heilt på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...