Gå til innhold

Kritikk av www.unrealized.org


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg baserte mitt forrige innlegg på dette;

 

Apostrof brukes ikke på norsk

:)

Et fransk ord er da i norsk, ikke norsk, og man må jo selvfølgelig skrive et fransk ord etter franske regler.

 

 

Eksempel?

go'bit, snekker'n, trå'n osv.

Oja, sånn ja. Schtøgt!

 

 

Strek? Ja.

 

____________________________________________________________________________

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er nevnt tidligere her, men om man stiller inn skriften i nettleseren (MIE 6.0) på mindre skrift blir all skrift mindre - men teksten på avatar-guiden som viser .htaccess o.l. (taggene) blir så små at de er uleselige :)

Det er nevnt tidligere at resizing av teksten ikke er en ting som er prioritert på unrealized.org ja. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg ser at du har oppdatert Unrealized.org og jeg må si at med alle detaljer som faller på plass så blir det bare bedre og bedre.

 

Her er 3 bugs jeg fant:

  • Når man har logget inn så kommer teksten(«Du har ingen uleste meldinger») over brukernavnet.
  • Det er umulig å bruke spesialtegn(& < > etc.) når man skriver inn brukerinformasjon.
  • Jeg finner ingen link til "feeden"

Lenke til kommentar

Takk for bugrapporter, det skal bli ordnet opp så snart som mulig. :)

 

Når man har logget inn så kommer teksten(«Du har ingen uleste meldinger») over brukernavnet.

Jaså? Nettleser og versjon? (Kanskje det er fordi brukernavnet ditt er langt, skal se på det) Det var derfor, fikset nå.

 

Det er umulig å bruke spesialtegn(& < > etc.) når man skriver inn brukerinformasjon.

Den var ny. Skal se på det. Fikset, håper jeg.

 

Jeg finner ingen link til "feeden"

Denne er jeg klar over, og linken kommer sannsynligvis opp i kveld da jeg planlegger å legge ut "Siste 5" som jeg ikke rakk å gjøre ferdig før jeg la ut oppdateringen.

 

Også en bug med inputfeltene hvor man skriver inn brukernavn og passord.

Bruker også Opera 7.54, og jeg har ingen problemer med de input-feltene. Kan du utdype litt, gjerne med screenshot? :)

 

 

Kom gjerne med flere bugrapporter om dere møter på noe som åpenbart er feil! ;)

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Når man har logget inn så kommer teksten(«Du har ingen uleste meldinger») over brukernavnet.

Jaså? Nettleser og versjon? (Kanskje det er fordi brukernavnet ditt er langt, skal se på det)

Jeg bruker den nyeste versjonen av Firefox (1.0) og det ser ikke ut som feilen oppstår i andre nettlesere(i hvert fall ikke IE og Opera).

 

En annen ting jeg savner er å kunne se resultat på tidligere avstemninger, kommer den funksjonen?

Lenke til kommentar

Waldmeister: les edit i posten over; har fikset bug'en nå. :)

 

Arkiverte avstemninger kommer også etterhvert, i en egen statistikk-side for medlemmer. Må bare få ordnet noen statistikkscripts først. :)

 

Har fikset "Siste 5" på hovedsiden, sammen med link til RSS-nyhetene.

 

Av flere funksjoner som kommer er bl.a. funksjon for forhåndsvisning av kommentarer og PM's samt en side for generelle bidrag (der hører f.eks. listen over grunner til å boikotte IE hjemme. *host*dan1el*hark*) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...