Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg baserte mitt forrige innlegg på dette; Apostrof brukes ikke på norsk Eksempel? go'bit, snekker'n, trå'n osv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg baserte mitt forrige innlegg på dette; Apostrof brukes ikke på norsk Et fransk ord er da i norsk, ikke på norsk, og man må jo selvfølgelig skrive et fransk ord etter franske regler. Eksempel? go'bit, snekker'n, trå'n osv. Oja, sånn ja. Schtøgt! Strek? Ja. ____________________________________________________________________________ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Ikke gli helt ut nå! Jeg har tatt hintet, forandrer til "RSS-feeden" asap. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Bilde Du ser sikkert ikke, eller nesten ikke det, men det er 2 forskjellige farger på body og headerbildet. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hææ? Hva mente du med det? Ser mange forskjellige farger jeg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Ser det så vidt, men dette tror jeg har noe med nettleseren du bruker eller individuelle innstillinger for din PC. Jeg har ikke den fargeglippen på skjermen min. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Altså, det vises nesten ikke i det hele tatt, men bakgrunnsfargen i body er mørkere(?) enn bakgrunnsfargen i headerbildet. Utenfor der skyggen er. Vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Aha, nå såg jeg det... Liten detalj det der. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vet ikke om det er nevnt tidligere her, men om man stiller inn skriften i nettleseren (MIE 6.0) på mindre skrift blir all skrift mindre - men teksten på avatar-guiden som viser .htaccess o.l. (taggene) blir så små at de er uleselige Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Vet ikke om det er nevnt tidligere her, men om man stiller inn skriften i nettleseren (MIE 6.0) på mindre skrift blir all skrift mindre - men teksten på avatar-guiden som viser .htaccess o.l. (taggene) blir så små at de er uleselige Det er nevnt tidligere at resizing av teksten ikke er en ting som er prioritert på unrealized.org ja. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Explorer-buggen kan man jo løse ved å sette: * { font-size: 101%; }. Da vil den skalere teksten "vanlig". Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hmm, har visst ikke kommentert denne siden enda men virker ikke som det er så mye behov for det. Synes hele opplegget virker genialt Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg ser at du har oppdatert Unrealized.org og jeg må si at med alle detaljer som faller på plass så blir det bare bedre og bedre. Her er 3 bugs jeg fant: Når man har logget inn så kommer teksten(«Du har ingen uleste meldinger») over brukernavnet. Det er umulig å bruke spesialtegn(& < > etc.) når man skriver inn brukerinformasjon. Jeg finner ingen link til "feeden" Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Også en bug med inputfeltene hvor man skriver inn brukernavn og passord. Endelig en "husk meg" Bruker Opera 7.54 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Takk for bugrapporter, det skal bli ordnet opp så snart som mulig. Når man har logget inn så kommer teksten(«Du har ingen uleste meldinger») over brukernavnet. Jaså? Nettleser og versjon? (Kanskje det er fordi brukernavnet ditt er langt, skal se på det) Det var derfor, fikset nå. Det er umulig å bruke spesialtegn(& < > etc.) når man skriver inn brukerinformasjon. Den var ny. Skal se på det. Fikset, håper jeg. Jeg finner ingen link til "feeden" Denne er jeg klar over, og linken kommer sannsynligvis opp i kveld da jeg planlegger å legge ut "Siste 5" som jeg ikke rakk å gjøre ferdig før jeg la ut oppdateringen. Også en bug med inputfeltene hvor man skriver inn brukernavn og passord. Bruker også Opera 7.54, og jeg har ingen problemer med de input-feltene. Kan du utdype litt, gjerne med screenshot? Kom gjerne med flere bugrapporter om dere møter på noe som åpenbart er feil! Endret 16. november 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Når man har logget inn så kommer teksten(«Du har ingen uleste meldinger») over brukernavnet. Jaså? Nettleser og versjon? (Kanskje det er fordi brukernavnet ditt er langt, skal se på det) Jeg bruker den nyeste versjonen av Firefox (1.0) og det ser ikke ut som feilen oppstår i andre nettlesere(i hvert fall ikke IE og Opera). En annen ting jeg savner er å kunne se resultat på tidligere avstemninger, kommer den funksjonen? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Waldmeister: les edit i posten over; har fikset bug'en nå. Arkiverte avstemninger kommer også etterhvert, i en egen statistikk-side for medlemmer. Må bare få ordnet noen statistikkscripts først. Har fikset "Siste 5" på hovedsiden, sammen med link til RSS-nyhetene. Av flere funksjoner som kommer er bl.a. funksjon for forhåndsvisning av kommentarer og PM's samt en side for generelle bidrag (der hører f.eks. listen over grunner til å boikotte IE hjemme. *host*dan1el*hark*) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 smoothie: Hvis det er de oransje linjene du sikter til så kommer de når du kan bruke Wand for å sette inn brukernavn/passord automatisk i Opera. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nå har jeg faktisk wand greiene på, men har aldri brukt dem Får vel bare være sånn da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå