Simon Zimmermann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Andre som opplever dette i FireFox? Jeg fikk den meldingen i FF på starten når du lanserte siden, men etter en stund sluttet den å dukke opp; merkelig! Meldingen brukte komme når man trykket på back knappen. Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Det er helt sikkert start.no sin skyld. Ser ikke ut som noen andre har hatt problemer med å registrere seg og få aktiverings-epost, så.. Edit: Hvilke brukernavn har du registrert deg med? el_scorho og pinkerton. men nå er jeg maladroit Edit: Når jeg prøvde å registrere meg på nytt med de samme brukernavnene så var de tatt. Så de har jo ihvertfall blitt lagret i databasen din... Endret 30. september 2004 av el_scorcho Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 el_scorho og pinkerton. men nå er jeg maladroitEdit: Når jeg prøvde å registrere meg på nytt med de samme brukernavnene så var de tatt. Så de har jo ihvertfall blitt lagret i databasen din... Ja, navnene lagres i databasen når de er registrerte.. Men da fjerner jeg el_scorho og pinkerton fra databasen.. tror det er de eneste to brukernavnene som ikke er aktiverte.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Den aktuelle greien i Firefox dukker opp idet du skal gå tilbake til en side som sender POST-data. F.eks. hvis du trykker back i forumet etter du har skrevet ett innlegg. Dermed kan man hindre at man POSTer samme data flere ganger. Vil anta at dette skjer fordi unrealized.org sender litt data via POST for hver side du besøker (sist innlogget, for eksempel). Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har fått denne meldingen flere ganger på skolen (mozilla), men det var ikke unrealized.org da Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Jaja, finner ikke noen workaround for dette. Ser ut til at den dialogboksen kommer når du har stemt og leser en artikkel og trykker tilbake igjen.. Nevnte jeg at unrealized.org nettopp fikk RSS-feed? Endret 30. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 I kontrollpanelet, der man skal velge "privatlivsnivå", hva med å informere brukeren om hva nåverende nivå er? Vet at det står at nivå 1 er default, men man kan jo aldri være sikker. Kan liksom være greit med en endelig bekreftelse på at det er det man tror det er Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) @Loomy: Har skrevet det før, men ser ut som han har glemt det... Endret 30. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) I kontrollpanelet, der man skal velge "privatlivsnivå", hva med å informere brukeren om hva nåverende nivå er? Vet at det står at nivå 1 er default, men man kan jo aldri være sikker. Kan liksom være greit med en endelig bekreftelse på at det er det man tror det er Tja, man kan jo alltids sjekke profilen sin? Kjører ingen SELECT-spørringer i det dokumentet.. men kan fikse det senere! Waldmeister: har ikke hatt ork til å legge inn funksjonen.. står i todo-lista mi ser jeg, så det er heller ikke glemt! Endret 30. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 En ting, hvorfor får man rar musepeker når man tar den over tekst..? Til vanlig vil musepekeren endre seg når man tar den over tekst, men ikke her.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 En ting, hvorfor får man rar musepeker når man tar den over tekst..? Til vanlig vil musepekeren endre seg når man tar den over tekst, men ikke her.. Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg liker bare ikke tekstmarkøren.. Noen kan nok synes det er ergelig, men jeg er ganske sta akkurat der.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hayhay! Tekstmarkør må til når man skal markere tekst. Man kan bare ikke markere tekst uten tekstmarkør. Bytt, og bytt nå. *bastabom* Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tekstmarkør må til når man skal markere tekst. Man kan bare ikke markere tekst uten tekstmarkør. Bytt, og bytt nå. *bastabom* nei, ikke gjør det! den er stygg den vanlige. vanlig musepeker er mye "deiligere" og er anderledes også. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er litt konservativ her jeg og. Bytt, og bytt nå! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 er vant med vanlig markør til tekstmarkering, slik har det alltid vert i opera (trur eg) - og det er strålande (med unntak av form felt o.l. seff) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tekstmarkøren går under samma kategori som scrollbar. Man bytter dem bare ikke. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Ok, tror det er 50-50 her.. Noen må VIRKELIG overbevise meg om jeg skal bytte på det.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tekstmarkøren går under samma kategori som scrollbar. Man bytter dem bare ikke. Et godt poeng, men igjen - eg har hatt opera ei stund no, og eg reagerte aldri på akkurat dette.. Faktisk ikkje før eg faktisk opna IE og skjekka musepeikeren der - der var den tekstmarkør. I opera er den vanlig heile tida bortsett fra i form elementer, over linker og denslags. Heilt ålreit, synest eg - og det har jo med nettopp det brukermiljøet du arbeider i. For meg er det opera, eg er vant med det, så det går ikkje ut over brukervennligheten at opera(eg) får vanlig markør. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Men så bruker ikke lokaltog opera, men firefox. Ergo bør han bytte. ASAP. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Men så bruker ikke lokaltog opera, men firefox. Ergo bør han bytte. ASAP. Vel, om hans personlige preferanse er å ha det slik det er no, så blir det argumentet der bortkasta - sjøl om det baserer seg litt på mitt forige innlegg. Dobbeltmoral er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå