Gå til innhold

Kritikk av www.unrealized.org


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er helt sikkert start.no sin skyld. Ser ikke ut som noen andre har hatt problemer med å registrere seg og få aktiverings-epost, så.. Edit: Hvilke brukernavn har du registrert deg med?

el_scorho og pinkerton. men nå er jeg maladroit

Edit:

Når jeg prøvde å registrere meg på nytt med de samme brukernavnene så var de tatt. Så de har jo ihvertfall blitt lagret i databasen din...

Endret av el_scorcho
Lenke til kommentar
el_scorho og pinkerton. men nå er jeg maladroit

Edit:

Når jeg prøvde å registrere meg på nytt med de samme brukernavnene så var de tatt. Så de har jo ihvertfall blitt lagret i databasen din...

Ja, navnene lagres i databasen når de er registrerte.. Men da fjerner jeg el_scorho og pinkerton fra databasen.. tror det er de eneste to brukernavnene som ikke er aktiverte.. :)

Lenke til kommentar

Den aktuelle greien i Firefox dukker opp idet du skal gå tilbake til en side som sender POST-data. F.eks. hvis du trykker back i forumet etter du har skrevet ett innlegg. Dermed kan man hindre at man POSTer samme data flere ganger. Vil anta at dette skjer fordi unrealized.org sender litt data via POST for hver side du besøker (sist innlogget, for eksempel).

Lenke til kommentar
I kontrollpanelet, der man skal velge "privatlivsnivå", hva med å informere brukeren om hva nåverende nivå er? Vet at det står at nivå 1 er default, men man kan jo aldri være sikker. Kan liksom være greit med en endelig bekreftelse på at det er det man tror det er :p

Tja, man kan jo alltids sjekke profilen sin?

 

Kjører ingen SELECT-spørringer i det dokumentet.. men kan fikse det senere! ;)

 

Waldmeister: har ikke hatt ork til å legge inn funksjonen.. står i todo-lista mi ser jeg, så det er heller ikke glemt! :p

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar
Tekstmarkøren går under samma kategori som scrollbar.

 

Man bytter dem bare ikke.

Et godt poeng, men igjen - eg har hatt opera ei stund no, og eg reagerte aldri på akkurat dette.. Faktisk ikkje før eg faktisk opna IE og skjekka musepeikeren der - der var den tekstmarkør. I opera er den vanlig heile tida bortsett fra i form elementer, over linker og denslags. Heilt ålreit, synest eg - og det har jo med nettopp det brukermiljøet du arbeider i. For meg er det opera, eg er vant med det, så det går ikkje ut over brukervennligheten at opera(eg) får vanlig markør. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...