Haraldson Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tilfeldig bidrag funka bra der du sa det var lagt til, men det kommer også fram om man f.eks klikker seg videre til CSS fra en av disse sidene. Der funka det ikke så bra med tilfeldig artikkel, IMO. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) *laste over diverse artige PHP-klasser til kodegalleriet* EDIT: XML Parsing Error: mismatched tag. Expected: </div>. Location: http://www.unrealized.org/les_artikkel/php...kludering_del2/ Line Number 18, Column 5: EDIT2: Fant ingen tips eller triks om PHP. Trodde det het kodegalleri? EDIT3: Jeg blir logget ut hver gang jeg går tilbake til hovedsiden. Ødelagte sessions? Endret 28. september 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 En liten bug til, virker som jeg blir logget ut, evt at brukermenyen forsvinner når man trykker på Hovedside.. =) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 De andre har vel forsåvidt informert deg om at det er veldig bra... Jeg foreslår derfor bare hva jeg ikke likte: For smal! - Forsiden fungerer forsåvidt når den er smal, men artikler blir litt slitsomt å låse når de er så smal. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 For smal!- Forsiden fungerer forsåvidt når den er smal, men artikler blir litt slitsomt å låse når de er så smal. Sterkt uenig. IMO er sida akkurat passelig balansert slik den er no. Passe lange linjer til at det er behagelig å lese teksten. Lengre linjer blir slitsomt trur eg. Jeg blir logget ut hver gang jeg går tilbake til hovedsiden. Ødelagte sessions? Det blir ikkje eg, så det er vel kanskje et problem med browseren din? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Fant ut at jeg ikke blir logga ut, kun at menyen ikke vises Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er det mange linker som er slik? http://www.unrealized.org/les_guide/css/en...210d786aa412ddd Har sett 2 hittil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Er det mange linker som er slik? http://www.unrealized.org/les_guide/css/en...210d786aa412ddd Har sett 2 hittil ser ut som en feil for meg, får berre opp sånn XML parsing error nemlig.. edit: og endre 404 beskjeden. "404: Document not found" passer særs dårlig på ei heilnorsk side Endret 28. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 edit: og endre 404 beskjeden. "404: Document not found" passer særs dårlig på ei heilnorsk side Det var kansje ikke så dumt nei Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Ok, det her var bare rart.. kan være at jeg forandret noe i htaccess-fila.. Har fikset det meste, håper jeg.. ble dårlig i går kveld, så jeg orket ikke debugge noe særlig. Bra at noen er på vakt! Endret 29. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Ser at «danske hermetegn» (slike som jeg brukte som hermetegn nå) ikke blir vist riktig i kommentaren jeg skrev til Arves nyeste artikkel. Isteden vises & #171; og & #187;. Er dette noe du har sperret for, eller feil (i) tegnsett-deklarasjon? Edit: Du må forresten legge til en god del mer margin under Les mer-linkene. Endret 29. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Så det, har fiksa det! Margin under les mer-linker? Will do, sir! <-- done and done.. ble det ålreit? Endret 29. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 legg til litt meir marg under h2 også Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ble det ålreit? Hmm.. Kan ikke si at jeg merker noe forskjell. Det jeg mener er at sakene i «5 siste artikler» eller hva det heter, bør skilles mye tydeligere fra hverandre. Sånn som det er nå kan det nesten se ut som om «Les mer ...» er på linje med overskriften på neste sak. Angående margin under h2 - ja, så ble det fint. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) hr under hver entry kanskje? Edit: det så ikke ut.. andre forslag? Endret 29. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Edit: det så ikke ut.. andre forslag? Nei. Men jeg har to forslag på ting du burde gjøre: Det burde være mulig å trykke på brukernavnet sitt for å gå inn på profilen sin. Den nåværende situasjonen synes jeg er litt uklar & rotete. Det burde være mulig å trykke på Avstemning for å se på tidligere avstemninger. My two cents Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Vet ikke om det er din skyld eller start.no sin. Men jeg har registrert meg 2 ganger uten å få mail fra deg. jeg har start.no-mail? (Har prøvd en annen mailadresse, og den funket, så jeg regner med at det er start sin skyld) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Det er helt sikkert start.no sin skyld. Ser ikke ut som noen andre har hatt problemer med å registrere seg og få aktiverings-epost, så.. Edit: Hvilke brukernavn har du registrert deg med? Har ordna link til profil på brukernavnet, skal fikse tidligere avstemninger senere! Endret 30. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sikkert blitt tatt opp før (orker ikke lese gjennom hele posten) Det irriterer meg GRENSELØST at den meldingen om "Postdata" (se screenshot) kommer opp hver gang man trykker tilbake i browseren etter man har lest en artikkel. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Det er virkelig snodig om du får den meldingen, for den får ikke jeg. Verken i FireFox (0.9), Opera (7.54) eller Internet Explorer 6. Andre som opplever dette i FireFox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå