Gå til innhold

Kritikk av www.unrealized.org


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*laste over diverse artige PHP-klasser til kodegalleriet*

 

EDIT:

 

XML Parsing Error: mismatched tag. Expected: </div>. Location: http://www.unrealized.org/les_artikkel/php...kludering_del2/ Line Number 18, Column 5:

 

:(

 

EDIT2:

 

Fant ingen tips eller triks om PHP.

Trodde det het kodegalleri?

 

EDIT3:

 

Jeg blir logget ut hver gang jeg går tilbake til hovedsiden. Ødelagte sessions?

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
For smal!

- Forsiden fungerer forsåvidt når den er smal, men artikler blir litt slitsomt å låse når de er så smal.

Sterkt uenig. IMO er sida akkurat passelig balansert slik den er no. Passe lange linjer til at det er behagelig å lese teksten. Lengre linjer blir slitsomt trur eg.

 

Jeg blir logget ut hver gang jeg går tilbake til hovedsiden. Ødelagte sessions?

Det blir ikkje eg, så det er vel kanskje et problem med browseren din?

Lenke til kommentar

Ser at «danske hermetegn» (slike som jeg brukte som hermetegn nå) ikke blir vist riktig i kommentaren jeg skrev til Arves nyeste artikkel.

 

Isteden vises & #171; og & #187;. Er dette noe du har sperret for, eller feil (i) tegnsett-deklarasjon?

 

 

Edit: Du må forresten legge til en god del mer margin under Les mer-linkene.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
ble det ålreit?

Hmm.. Kan ikke si at jeg merker noe forskjell. Det jeg mener er at sakene i «5 siste artikler» eller hva det heter, bør skilles mye tydeligere fra hverandre. Sånn som det er nå kan det nesten se ut som om «Les mer ...» er på linje med overskriften på neste sak.

 

Angående margin under h2 - ja, så ble det fint. :)

Lenke til kommentar

Det er helt sikkert start.no sin skyld. Ser ikke ut som noen andre har hatt problemer med å registrere seg og få aktiverings-epost, så.. Edit: Hvilke brukernavn har du registrert deg med?

 

Har ordna link til profil på brukernavnet, skal fikse tidligere avstemninger senere! :thumbup:

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...