g0mpen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan du gjøre det sånn at medlemmene blir sortert alfabetisk? Det er så mye lettere å finne den profilen man leter etter da! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan du gjøre det sånn at medlemmene blir sortert alfabetisk? Det er så mye lettere å finne den profilen man leter etter da! Eller at man kan velge "alfabetisk" eller "etter registreringsdato"? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Regner igrunn med at det kommer, men det eg savner mest er at folk sjøl kan formatere teksten i innlegga sine - for eksempel ved hjelp av noke lignande bbcode. http://dev.jorgis.com/phps/post_parser.phps og tilhørende fil (for nais HTML): http://dev.jorgis.com/phps/jorgisfunksjoner.phps Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Regner igrunn med at det kommer, men det eg savner mest er at folk sjøl kan formatere teksten i innlegga sine - for eksempel ved hjelp av noke lignande bbcode. http://dev.jorgis.com/phps/post_parser.phps og tilhørende fil (for nais HTML): http://dev.jorgis.com/phps/jorgisfunksjoner.phps hoh tungt å lese med alle HTML escapechars Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skal jeg være helt ærlig, ville jeg foretrukket et forum der i tillegg til alle artiklene som ligger der/kommer til å ligge der. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Må bare si at den siden er helt nydelig! Flott jobbet av en respektert web-designer! Den er så smooth og lys... Digg.. obs: mulig jeg blir litt engasjert.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Skal jeg være helt ærlig, ville jeg foretrukket et forum der i tillegg til alle artiklene som ligger der/kommer til å ligge der. Hjemmeskrevet forum kommer etterhvert, hold ut! I tillegg skal jeg sette på slik at man kan sortere etter navn og innmeldingsdato. Dette kommer samtidig som jeg deler opp medlemslista i lister på 50 og 50 av gangen.. slik at lista ikke blir så kjempelang.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 http://dev.jorgis.com/phps/post_parser.phps //BBcode for listings // a bit trixy, indeed. Ahh.. Godt å se at det er flere enn meg som sliter med det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hehe. Har egentlig enda ikke funnet en grei løsning for det, siden jeg vil unngå å bruke preg_replace_callback(). ...men det kommer! Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva med en forhåndsvisningsfunksjon for bidrag? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva med en forhåndsvisningsfunksjon for bidrag? Det er jo Lokaltog som formaterer teksten, det blir vel muligens litt vanskelig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Vil vel tro dette kan komme hvis det blir evt. blir lagt til bbcode? Det virker mest logisk for meg i hvertfall Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Vil vel tro dette kan komme hvis det blir evt. blir lagt til bbcode? Det virker mest logisk for meg i hvertfall Som Mr.Berg påpeker så er det jeg som formaterer all kode før den legges ut. Dette er både fordi jeg synes det er ganske artig og fordi det ikke er så voldsomt mye trafikk på innsendingsdelen. Mulig jeg legger til støtte for BBCode senere, men pr. i dag så kjører jeg ren HTML, ettersom jeg finner dette like enkelt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Problemer vil oppstå hvis man kjører begge deler, så enten må man ha kraftig nok BBCode-motor til å kjøre 100% BBCode, eller så må man kjøre pur (X)HTML/CSS. *vurdere å lage en [div]-BBCode, og designe en hel side med den* Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Driver du å loker med noe nå lokaltog? "Se - Flygende griser" kommer under Unrealized.org underlinen (FF1.0rc) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Driver du å loker med noe nå lokaltog? "Se - Flygende griser" kommer under Unrealized.org underlinen (FF1.0rc) Heh, glemte å debugge i FireFox. Har laget link til hovedsiden når du klikker på logoen, glemte å sette text-decoration:none.. Fikset. BTW; tipset ditt kommer opp på unrealized om ikke lenge. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg kunne tenke meg en boks der man kunne skrive kommentarer og lignende på bidrag-siden. Edit: Altså kommentarer til lokaltog som ikke skal med på selve artikkelen, så ble det mer oversiktlig. Endret 28. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg ser nå at etterhvert som artikklene kommer fortløpende, så kunne jeg tenkt meg å hatt mer enn bare den aller nyeste bidraget på forsiden, altså 5 siste feks. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg ser nå at etterhvert som artikklene kommer fortløpende, så kunne jeg tenkt meg å hatt mer enn bare den aller nyeste bidraget på forsiden, altså 5 siste feks. Jeg har også tenkt i den retningen Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) "La det skje!" Sånn, da var det gjort. Tilfeldig bidrag har kommet på artikkel- og guidesiden. Endret 28. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå