Gå til innhold

Kritikk av www.unrealized.org


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt innlegg var som svar på lokaltogs innlegg, og jeg sa meg altså uenig i det polert sier. Var ikke ment imot dine eksempler. ;)

Jo, jeg skjønte det og var kanskje litt uklar.

Fikk det i hvert fall for meg at du mente at å bytte ut Tips og Triks med Kodegalleri hadde vert en fin ide.

Jeg synes at alle kategoriene burde bli og at man eventult legger til noe som heter KodeGalleri.

Lenke til kommentar
Under Tips & Triks eller hva det heter nå, ser jeg at det står 0 under CSS, selv om huf har lagt inn noe om sentrering der. Noe som ikke funker, eller må bildene oppdateres, og om de må oppdateres, er ikke det litt dumt?

Tja. Får opp 1 på både CSS og HTML her. Bildene skal i teorien oppdateres for hver forespørsel, men om noe slo feil under en spørring så kan bildet vise 0 selv om det er flere enn 0 tips/triks i kategorien.

 

Edit: F5, folkens! F5! :p

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

OK :)

 

Hadde det vært en mulighet å ha en «misc»-kategori, der alt mulig som ikke passet andre steder kunne være? Ting som artikler om nettlesere, artikkel om yrket som profesjonell webdesigner osv.?

 

Edit: Jeg vet jo at det er en «Generelt» under hver kategori, men det hadde kanskje vært ryddigere med en helt egen kategori. Kanskje. :shrug:

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Hvorfor blir siden übersirup idet jeg oppdaterer profilbilde? Den liker heller ikke bildet mitt. Etter 30 sekunders venting sier den "har ikke bilde".

 

EDIT:

Bildet vil bli kopiert til unrealized.org-serveren slik at du slipper å bruke båndbredde fra din server.

 

Du vet hva det vil la folk med .htaccess og PHP-trikset gjøre med serveren din, right?

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...