sylten Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 heisann folkens! lurer på om det er noen som kan gi meg en liten pekepin på hvilket kort som fungerer best på medall of honor,call of duty og farcry det er disse tre spillene jeg helst spiller og lurer dermed på om det er noe poeng i å kjøpe 9800pro istede for 9600xt?Tatt i betraktning at jeg har aldri overklokket ett kort og kommer sikkert aldri heller til å gjøre det Sylten Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du vil nok ha mest igjen for et 9800pro kort. Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 heisann folkens!lurer på om det er noen som kan gi meg en liten pekepin på hvilket kort som fungerer best på medall of honor,call of duty og farcry det er disse tre spillene jeg helst spiller og lurer dermed på om det er noe poeng i å kjøpe 9800pro istede for 9600xt?Tatt i betraktning at jeg har aldri overklokket ett kort og kommer sikkert aldri heller til å gjøre det Sylten 9800pro er mye bedre brunnet 256 bit minnebus, 9600xt har vel kun 128. Hvis du finner ut at du vil "spare" 300 kroner å kjøpe et 9600xt så for all del ikke ta 256mb versionen. Denne blir tregere enn 128 verianten av samme kort grunnet tregere ram. Lenke til kommentar
sylten Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 hhmmm er det noen forskjell mellom sapphire radeon og powercolor radeon muligens at jeg er helt grønn her men men.Man får ikke vite noe nytt hvis man ikke spør Sylten Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nja ikke mye men har hørt at powercolor er bedre! Er ikke helt kjent med dette! (ikke ta mitt ord som sikkerhet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå