Gå til innhold

Underskriftskampanje Linux og ATI

GrungierBoss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkte på å underskrive jeg også, men så så jeg denne "The signers of this petition will no longer purchase ATI products until ATI make a workable 3D accelerated 64-bit driver for Linux and a 32-bit that utilizes the full potential of the Raedon chips"

Mange som vil holde den? Vet jeg ikke ville klart det, så derfor lot jeg være å "skrive under".

=)

(Stavefeilen står faktisk gjennom hele brevet,:hmm:)

Lenke til kommentar

uansett om du kjøper et ATI kort eller ikke så er det et pressmiddel mot ATI for å skjerpe seg.

Jeg hadde underskrevet uansett, dessuten ser det ut til at det neste kortet mitt blir et nvidia kort.

Grunnen til at ATI burde skjerpe seg er helt klart for spillenes del, det må komme flere gode grunner til å lage spill for linux og færre ting som hindrer utvilkinga, f.eks. dette.

Lenke til kommentar
tenkte på å underskrive jeg også, men så så jeg denne "The signers of this petition will no longer purchase ATI products until ATI make a workable 3D accelerated 64-bit driver for Linux and a 32-bit that utilizes the full potential of the Raedon chips"

Mange som vil holde den? Vet jeg ikke ville klart det, så derfor lot jeg være å "skrive under".

=)

(Stavefeilen står faktisk gjennom hele brevet,:hmm:)

Det passer egentlig helt fint for meg siden jeg har lyst på en Nvidia GPU neste gang. Dessuten så er jo dette kun et pressmiddel og ikke noen "lov" du må følge. Men på den andre siden: De som seriøst skriver under og mener det, unngår likevel ATI på grunn av linux-innstallasjonen sin.

(Jeg er en smule ordblind, men klarte ikke å finne skrivefeilen selv når jeg konsentrerte meg)

Lenke til kommentar

Dette virka tidligere hos nvidia i alle fall.

Da det var underskrifts kampanje for at FreeBSD brukere skulle få egene nvidia drivere.

Okey, driverne blir ikke alltid oppdatert en gang i mnd, men dem sørger for at vi har virkende drivere til alle store freebsd utgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...