GrungierBoss Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hallo datamennesker, Dette er en oppfordring til å være med på en underskriftskampanje for å få ATI til å støtte linux bedre. Selvom du ikke bruker linux til daglig, så kanskje du gjør det om noen måneder eller år, og da er det fint at skjermkortet ditt er støttet. Her ligger kampanjen: http://www.petitiononline.com/atipet/petition.html -fredrik- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Underskrevet! Får håpe ATI revurderer sin prioritering av skriving av drivere heretter.. Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Skrev nettopp under. Synes det er litt domt av ATI å ikke lage ordentlige drivere til linux. De taper jo litt på det markedet... Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Herved underskrevet Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 *Signert* Var ikke klar over dette! *snipp* Your current 32-bit driver for Linux is so inadequate compared to the one released for Windows that it performs as slow ones many generations older. This must be rectified. *snapp* Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 The deed is done Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 tenkte på å underskrive jeg også, men så så jeg denne "The signers of this petition will no longer purchase ATI products until ATI make a workable 3D accelerated 64-bit driver for Linux and a 32-bit that utilizes the full potential of the Raedon chips" Mange som vil holde den? Vet jeg ikke ville klart det, så derfor lot jeg være å "skrive under". =) (Stavefeilen står faktisk gjennom hele brevet,) Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 kan nok desverre ikke skrive under.. Kommer sikkert til å kjøpe nytt ati kort neste gang også.. uansett om ATI har laget nye drivere til linux eller ikke. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Signert. 16909 signaturer so far begynner jo å smake av fugl. Kanskje ATI våkner og begynner å lukte på kaffen snart? Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 uansett om du kjøper et ATI kort eller ikke så er det et pressmiddel mot ATI for å skjerpe seg. Jeg hadde underskrevet uansett, dessuten ser det ut til at det neste kortet mitt blir et nvidia kort. Grunnen til at ATI burde skjerpe seg er helt klart for spillenes del, det må komme flere gode grunner til å lage spill for linux og færre ting som hindrer utvilkinga, f.eks. dette. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 tenkte på å underskrive jeg også, men så så jeg denne "The signers of this petition will no longer purchase ATI products until ATI make a workable 3D accelerated 64-bit driver for Linux and a 32-bit that utilizes the full potential of the Raedon chips" Mange som vil holde den? Vet jeg ikke ville klart det, så derfor lot jeg være å "skrive under". =) (Stavefeilen står faktisk gjennom hele brevet,) Det passer egentlig helt fint for meg siden jeg har lyst på en Nvidia GPU neste gang. Dessuten så er jo dette kun et pressmiddel og ikke noen "lov" du må følge. Men på den andre siden: De som seriøst skriver under og mener det, unngår likevel ATI på grunn av linux-innstallasjonen sin. (Jeg er en smule ordblind, men klarte ikke å finne skrivefeilen selv når jeg konsentrerte meg) Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dette virka tidligere hos nvidia i alle fall. Da det var underskrifts kampanje for at FreeBSD brukere skulle få egene nvidia drivere. Okey, driverne blir ikke alltid oppdatert en gang i mnd, men dem sørger for at vi har virkende drivere til alle store freebsd utgaver. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Synes det er greit at dei held seg til maoriteten i markedet... Kor mange er det egentlig som bruker linux da? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 16925 Signatures Total Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå