LordBendtner Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Testa ut noen spill med og uten AA og AF. Brukte "Fraps" til å måle. Alle spill kjørtes i 1280*1024 Max settings Med 4AA og 8AF: CMR5: 2004-09-15 17:38:01 - CMR5 Frames: 11733 - Time: 224019ms - Avg: 52.375 - Min: 29 - Max: 62 EDIT sjekket en gang til: 2004-09-20 21:41:30 - CMR5 Frames: 12631 - Time: 213604ms - Avg: 59.132 - Min: 30 - Max: 63 NFSU: 2004-09-15 16:59:14 - Speed Frames: 5915 - Time: 133781ms - Avg: 44.214 - Min: 25 - Max: 60 Doom3, timedemo: 45,1 andre gang Uten AA og AF CMR5: 2004-09-15 17:46:03 - CMR5 Frames: 12314 - Time: 205936ms - Avg: 59.795 - Min: 45 - Max: 62 NFSU: 2004-09-15 17:04:49 - Speed Frames: 4840 - Time: 111079ms - Avg: 43.572 - Min: 25 - Max: 60 Doom3, timedemo: 44,8 andre gang Jeg tenkte jeg skulle få mer fps uten aa of af.. er jo nesten ikke noe forskjell. Skjermkort: x800pro vivo(kjører med 12pipelines). Det skal da ikke være slik? Endret 20. september 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 På "CMR5" (hva nå det er) så øker jo minimum FPS og gjennomsnittet ganske kraftig. Ellers så ser resultatene ganske like ut. Det tyder jo på at flaskehalsen sitter helt andre plasser enn i minnebåndbredden og FSAA-algoritmen og pixel pipelinene. Trolig ligger ikke flaskehalsen på skjermkortet en gang. Det finner du fort ut ved å teste på lavere oppløsning. Hvis du får samme resultat da, så har du bekreftet at det ikke er skjermkortet som er flaskehalsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå