Azizel Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei... kan noen hjelpe meg å slette Windows Messenger??? Det iriterer meg veldi att jeg logger på automatisk der.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Du trenger ikke å avinstalere bare for den grunn. Gå på Verktøy--> alternativer--> generel, og huk av de 4 øverste EDIT: Der kom han leif også ja... Endret 20. september 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Denne filen fjerner windows messenger en gang for alle xp_messenger_remove.vbs Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Jeg får bare anti virus alert..... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Start opp programmet. Trykk på Options. Huk av på "Start ved oppstart" Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Får vel bidra litt her jeg også da; 1. Start --> Kjør 2. Skriv inn RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove 3. Start maskinen på nytt, og legg inn MSN Messenger istedet for Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ikkeno problem. Det er jo derfor vi sitter her, for å hjelpe andre, få hjelp selv, og være "sosiale" på nettet <--- Har lite å gjøre, og trives med å bruke tid på HW.no/Gamer.no mens jeg ligger i senga og ser på TV Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Den filen jeg la opp er bare et script som gjør akkurat det samme som det Complexion sa. Begge deler virker helt fint. Endret 20. september 2004 av likferd Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Den filen jeg la opp er bare et script som gjør akkurat det samme som det Complexion sa. Begge dere virker helt fint. Folk liker bare å tro at den er så 1337 ved å skrive "kompliserte" ting i kjør. Jeg har posta det scriptet opptil flere ganger her, men folk følger alltid det andre tipset der. Uforståelig Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Har prøvd den, men fikk ikke alle muligheter i msn mesenger. Endret 21. september 2004 av DjKs Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 DjKs: Leser du ikke tråden før du poster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå