Frozk Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Hei Jeg ser nå at netshop har lagt ut en Maxtor 250GB 16MB cache, og kom til å tenke på at jeg trenger en ny harddisk til NaiTparty. Jeg vet at denne er disken er helt ny så om det er noen der ute som har denne eller har testet denne som kan fortelle meg litt om den så hadde det vært bra Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Har ikkje testa den, men sikkert grei. Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 20. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Har ikkje testa den, men sikkert grei. var ikke akkurat det jeg var ute etter i et svar Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 den er helt okey! en kompis av meg har den, men han sir han ikke merker noe forskjell på 8 og 16 mb.. Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Fikk den for et par dager siden, men kan ikke si at jeg merker særlig forskjell i vanlig windows bruk. Ellers fungerer den helt fint. Har ikke hatt tid til å benchmarke den enda, men tipper den viser littegrann mer muskler der. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Da lønner det vel seg bedre å kjøpe 2x200Gb disker da... siden forskjellen er så minimal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå