Abruzzi Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei! Jeg har en datamaskin med 2 USB porter. Den ene bruker jeg til P900 "standen" den andre til det trådløste modemet. Men hvis jeg skal koble til noe annet så er det ikke plass. Noen som vet om det går an å få flere på en måte? Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 kjøp en usb hub eller et usb kort... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Usb hub? Hva er det og hva er prisen? Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Usb hub? Hva er det og hva er prisen? En usb-hub er en hub der man eksempelhvis bruker en av dine usb utganger og spiller den til fire. Det negative er da at de tingene man har koblet på deler på en usb-linje. Men hvis du kun skal bruke en ting omgangen så har det ikke noe å si.... Hva prisen er vet jeg ikke, det går jo ann å leite litt selv. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Lette men fant det ikke. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 fra 2 til 500 omtrent... http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=2&...7&g1=304&g2=354 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 De selges på elkjøp for rundt 300,- eller noe sånt? Like greit å kjøpe en der hvis du ikke skal handle masse annet utstyr selvsagt Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg vet ikke om de har den enda, men Rimi solgte en 4 port USB hub for 69,90.- for et par uker siden. jeg kjøpte en, og er godt fornøyd Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du kan koble 127 enheter til 1 USB-port, men trenger da HUB naturligvis. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Clasoshon skal ha ein til 200 såg d i dag viss eg ikkje tar feil Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Takk for mange gode svar. Men kan jeg ikke bruke to enheter samtidig da? Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 joda men da halverer du hastigheten Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du kan bruke ting samtidig, men alle tingene som blir kobla til hubben deler en usb forbindelse fra hubben til pcen, om man har ting som trenger båndbredde som feks en usb harddisk så er det ikke så lurt å koble den på via hub. Men skrivere og mus og slike ting vil funke bra via en hub. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Da kan jeg koble musa, skriver og p900 "standen" da. Vil det gå treger å laste over file (filmer) til P900 da? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hmm, sjekk først om hovedkortet ditt har mulighet for å koble til flere porter (det har det sannsynligvis). I så fall må du bare skaffe deg en brakett som du monterer der AGP/ISA/PCI-kortene skal stå. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Den Rimi saken. Aldri sett slikt på min lokalen Rimi... Desverre:( Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Den Rimi saken. Aldri sett slikt på min lokalen Rimi... Desverre:( Merket var Topcom USB Hub-104 De hubbene lå i lå i en hylle med annet "rusk og rask" på tilbud. Sikkert ikke noe kjent merke eller god kvalitet, men den fungerer fortsatt utmerket til mitt bruk. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvilken by var dette da? Kan jo kjøpe en ekstra, og sende meg om du vil... Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Clasoshon skal ha ein til 200 såg d i dag viss eg ikkje tar feil Etter å ha prøvd en 4 porters hub fra Belkin (kjøpt på Elkjøp), vil jeg ikke anbefale den. Den fungerte av og på, men aldri alle portene på en gang. Noe som i min erfaring tilkjennegir alle Belkins produkter (jeg har vært igjennom 3x Wi-Fi aksesspunkter, USB huben pluss div annet) og ingenting har fungert som det skal... Kjøpte også en 2 porters hub fra Clas Ohlson, uten ekstra strømtilkobling, som fungerer helt som den skal. Og siden du ikke trenger flere porter vil jeg anbefale den. Du finner den under Datatilbehør - Hardware - Nettverk - hub her... Den koster 99 kroner. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13...um=2&Catg=11761 Var det denne kanskje ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå