Stig-Arne Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Okei, en bitteliten fille ting, men dog ganske irriterende. Når man har satt på tastatur sperren og kommer borti en knapp så står det: Trykk oh hold inne * .............. Noen andre som har den skrvefeilen i softwaren? FW12? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 På faren min sin står det "å" Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 mao, skriveleif der også, skal jo stå "og"... hvilmer software versjon har han? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Aner ikke...han har i hvertfall ikke oppdatert den selv så det er nok en eldre versjon. Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 "oh": det samme står på min S65, FW 12 (i FW11 hadde de det riktig...) Lenke til kommentar
minnie Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har samme skriveleifen på min M65 (SW12) Trykk oh hold inne.... :!: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 jupp.. rart at siemens folkene ikke har korektur lesere... greitt nokk, slike skriveleifer er jo bare bagateller, men dog litt artig... kanskje de slipper ny FW for å rette opp den men ellers er det en kanon telefon.. litt treg.. men ellers bra:) Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg synes det er verre med "Visnings.opps." istedenfor "Display" på "Innstillinger" jeg da men... Den derre "oh" har jeg aldri lagt merke til før nå, slemminger!!!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 du irrieterer deg over det du også.. irriterende at dem skiftet navn fra display til visning.opps... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå