Das Bimmer Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg vant! AHAHahahHHAHaahAHaH! Men seriøst dere, jeg synes det blir litt teit med "siste ordet" og sånne poster, for det er jo egentlig vaste of server space, if U catch my drift... Det ender vel opp med at man passerer 10000 svar, og så blir den sletta? Førstemann til 10000! EheheheheHE! Lenke til kommentar
Das Bimmer Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 AhahahaAHAHAH! Akkurat nå har jeg det første OG det siste ordet!!! Mens du, Kebab Gud, har det midterste ordet! AhahaHHAahahAAHa Hehe! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 du sliter det hadde vært gøy å sett hva som hadde skjed hvis noen Moderatorer så det bildset du la inn i går _________________ www.gfx-hysteria.com 7p7 = religion og et politisk parti! [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-05-11 15:01 ] Lenke til kommentar
Das Bimmer Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 OG NÅ! Har JEG det FØRSTE, MIDTERSTE, og SISTE ORDET!! AHAHAHAHAHAHAH!!! No Hax0ring! AHAHAAHAHAH!!! Lenke til kommentar
NRG Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 har du klart og svelge kølla di eller. det virker som om du døde på en stygg mate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå