EvenS Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Har fått oss trådløst internett i heimen nå, i starten fungerte det smertefritt, men de siste dagene har det bare vært problemer. MSN og Steam vil ikke logge seg på automatisk må gjerne prøve mange ganger før det kanskje går.. Og selv om jeg har komt meg inn på dem så vil ikke Exploreren fungere, ofte så kommer jeg kanskje inn på ei side etter og ha oppdatert flere ganger, men så er det full stopp til neste side, men av og til så fungerer det skikkelig noen minutt... Har en 3com router og 1024 linja til Mimer. Jeg har fint lite peiling på data, så må ha alt med te-skje På forhånd takk Endret 20. september 2004 av EvenS Lenke til kommentar
EvenS Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Trenger hjelp fort!! Noen som må ha en løsning her? Lenke til kommentar
EvenS Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Trenger hjelp fort!! Noen som må ha en løsning her? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvilke nettverkskort har du? Windows XP har forresten en del problemer med trådløst nettverk. Men dette har blitt fikset med SP2. Så dersom du ikke har installert den, anbefaler jeg deg å gjøre det. Lenke til kommentar
BMWKnutn Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hei even;) Kansje det er brudd på tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå