sofarot Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg mener at Mini-disc både er dyrt og dårlig..... tror at det snart er på vei bort fra markedet! mp3 er min favoritt, hva mener dere er best? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg mener at mp3 er best, siden Mini-Disc er på vei ut! Har jo selv en MP3 spiller og holder meg til den tror jeg. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Lettere å bytte disker med musikk på MD, men kapasiteten er litt teit. Skulle lagd MD spiller med MP3 støtte og firewire/USB2.0 for å kopiere inn på diskene. En MD tror jeg kunne holdt på ganske mange MB musikk. Skal du kjøpe noe nå så er nok MP3 spiller rette gadget'en Lenke til kommentar
razer Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg ville ikke hatt MD om jeg hadde fått den kasta etter meg, går for harddisk-baserte mp3spillere, så jeg kan ha alle musikken min på en spiller, enkelt og ryddigt. Syns nå jeg iallfall Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Bruker faktisk Walkman, slik at jeg slipper å brenne alle CD-ene over på dataen, for så å legge de inn på mp3/md/whatever. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har MDspiller, men har ikke brukt den på flere år.. Vet ærlig talt ikke om jeg hadde brukt en mp3 spiller noe mer, men hadde gått for det siste hvis jeg skulle handlet noe nytt nå. Stikkord: "Antishock" og batterikapasiet. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 iPod mini....den funker fett Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 MP3 spiller Mye mindre, lett å ta med seg, stor batterikapasitet, navigering mellom filene og bitteliten men allikevel akkurat passe stor Iriver Ipod Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 iPod mini....den funker fett Den nyeste iPoden og Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 MP3 spiller Mye mindre, lett å ta med seg, stor batterikapasitet, navigering mellom filene og bitteliten men allikevel akkurat passe stor Iriver Ipod den gamle MD-en min her maks 48 timer batterikapasitet. det er en god del bedre enn noen andre mp3spillere. men, ja mp3 ER bedre, har selv ipod G4 20 gb. "überspiller" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå