svanevik Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har kjøpt en haug med deler til min nye maskin. Men så har jeg et hovedkort som bare støtter PCI-Express skjermkort....jeg må ha skjermkort akkurat nå og hvilke kan jeg kjøpe? Gigabyte GeForce 6600 GT 256 MB GV-NX66T256D er på listen min! er det et bra kort? finnes d bedre kort til pci express i dette øyeblikk??? fint hvis noen kan si noe om dette Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Burde kanskje skifte topic før en moderator gjør det Lenke til kommentar
svanevik Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 e d mulig?? svar no på spørsmålet når folk først ska si noe....er i en need help situasjon her!!! fy faen Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 e d mulig?? svar no på spørsmålet når folk først ska si noe....er i en need help situasjon her!!! fy faen Slutt å være en frekk jævel! Bedre skjermkort Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 1. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt. 3. Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. [...] Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg