P-in-P Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Futurama sessong 1 & 2 Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 The Godfather Collection From Dusk till Dawn Collection Band Of Brothers Friends sesong 1,2,3. Back To The Future 1,2,3. Simpsons sesong 1,2,3,4. Alien Quadrilogy Star Wars Trilogy Six Feet Under sesong 1,2. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Buffy the Vampire Slayer Season 1 & 2 Indiana Jones 1,2,3-boksen Hammer Horror Collection Endret 21. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 NBA dynasty series: Chicago Bulls - the 1990s The Chaplin collection Futurama sesong 1-3 Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Pink Panther samleboksen Indiana Jones Star Wars RoboCop Futurama ses 1/3 Simpsons ses 1/3 Back to the Future Friends ses 4,6 og 8 LOTR trilogien Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Star wars, band of brothers, Friends serie 1-10 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 The Godfather DVD Collection LOTR: FOTR & TTT: EE (Mangler "for en neve dollars mer" så har jeg hele Dollars/The man with no name-triologien. Ikke selve boksen men men.) Skal nok også ha meg The Dead Collection og Evil Dead Collection. ( Fra hvor er din Wh1te?) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 The Godfather DVD Collection LOTR: FOTR & TTT: EE (Mangler "for en neve dollars mer" så har jeg hele Dollars/The man with no name-triologien. Ikke selve boksen men men.) Skal nok også ha meg The Dead Collection og Evil Dead Collection. ( Fra hvor er din Wh1te?) Evil Dead Collection og Trilogy of the Dead Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 The Godfather DVD Collection LOTR: FOTR & TTT: EE (Mangler "for en neve dollars mer" så har jeg hele Dollars/The man with no name-triologien. Ikke selve boksen men men.) Skal nok også ha meg The Dead Collection og Evil Dead Collection. ( Fra hvor er din Wh1te?) Evil Dead Collection og Trilogy of the Dead Mente egentlig bare Evil Dead-Collection. Takker uansett. =P Ikke den fine The Dead Collection en gang jo, dog ser Evil Dead Collection vannvittig fet ut. Denne "the dead..." jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Til nå har jeg kun The Lord Of The Rings: The Two Towers Exdended Edition, men jeg satser på at flere vil dryppe inn i min kolleksjon etterhvert. Har tenkt til å kjøpe Band of Brothers samleboksen, men vi får se. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Simpsons sesong 1 + 2, samt Indiana Jones-boksen. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Skuffende å se at ingen har nevnt Black Adder alias Sorte Orm 4 sesonger på DVD i en boks. Lenke til kommentar
daPainBringer Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 har: -alien quadriology -star wars trilogy -triology of the dead -godfather triology Lenke til kommentar
eught Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Buffy the Vampire Slayer (Sesong 1&2) Stargate SG-1 (Sesong 1) Planlegger å fullføre samlingene den dagen jeg har råd til det. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har LotR:tTT -EX, men kommer sikkert til å kjøpe trippelpakken med alle extended-versjonene. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Håper jeg ikke glemmer for mange, samler på bokser: -Schindler's List (beste boks til nå) -STAR WARS Trilogy (1 DVD, 2 LaserDisk, 1 VHS) -Godfather -Scarface -Indiana Jones -Band of Brothers -Rocky -Woody Allen, vol 1 -Omen -LOTR: Statu boksene -Chaplin (1 boks med filmer, 1 boks med kortfilmer) -Fantasia -Nightmare on Elm Street -Superman -Planet of the Apes -Spider-Man -E.T. -Evil Dead -Walt Disney Treasures (6 stk) -Pearl Harbor (også 4 disk versjonen) -Brazil - Criterion -Hitchcock Volum 1 og 2 -Wizard of Oz -Winds of War -War and Rememberance vol 1 og 2 -James Bond - Boks 1-3 -Jurassic Park -Back to the Future -Alien Quadrilogy -Die Hard -CKY -Jackass vol 2-3 -Shogun -Lion King - Limited Edition -Beverly Hills Cop -Lethal Weapon 1-3 Director's Cut Og noen fler, gidder ikke grave for mye. TV Serie bokser -Sopranos 1-4 -NVPD Blue 1-2 -Shield 1-2 -Dark Angel 1-2 -24 1-3 -Simpsons 1-4 -Dead Zone 1-2 Ellers har jeg en haug med bokser til LaserDisk og VHS, bland annet: -Terminator 2 (2 LaserDisc, 3 VHS, totalt 10 utgaver) -Reservoir Dogs (med solbriller, zippo lighter og bryl crem, KUUUL) Endret 26. september 2004 av AndersT2 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 indiana jones rocky back to the future alien (den første pakken med alle 4) stargate sg-1 ses 1 - 3 Pink Panther Cheers Ses 1 og 2 Har også LOTR extended filmene, men jeg teller ikke de som "bokser" siden de er bare en og en film. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Håper jeg ikke glemmer for mange, samler på bokser: -Schindler's List (beste boks til nå) -STAR WARS Trilogy (1 DVD, 2 LaserDisk, 1 VHS) -Godfather -Scarface -Indiana Jones -Band of Brothers -Rocky -Woody Allen, vol 1 -Omen -LOTR: Statu boksene -Chaplin (1 boks med filmer, 1 boks med kortfilmer) -Fantasia -Nightmare on Elm Street -Superman -Planet of the Apes -Spider-Man -E.T. -Evil Dead -Walt Disney Treasures (6 stk) -Pearl Harbor (også 4 disk versjonen) -Brazil - Criterion -Hitchcock Volum 1 og 2 -Wizard of Oz -Winds of War -War and Rememberance vol 1 og 2 -James Bond - Boks 1-3 -Jurassic Park -Back to the Future -Alien Quadrilogy -Die Hard -CKY -Jackass vol 2-3 -Shogun -Lion King - Limited Edition -Beverly Hills Cop -Lethal Weapon 1-3 Director's Cut Og noen fler, gidder ikke grave for mye. TV Serie bokser -Sopranos 1-4 -NVPD Blue 1-2 -Shield 1-2 -Dark Angel 1-2 -24 1-3 -Simpsons 1-4 -Dead Zone 1-2 Ellers har jeg en haug med bokser til LaserDisk og VHS, bland annet: -Terminator 2 (2 LaserDisc, 3 VHS, totalt 10 utgaver) -Reservoir Dogs (med solbriller, zippo lighter og bryl crem, KUUUL) Noen av de er ikke samlebokser, men "special editions" av filmene, f.eks. scardace og E.T. Endret 26. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Håper jeg ikke glemmer for mange, samler på bokser: -Scarface -E.T. Noen av de er ikke samlebokser, men "special editions" av filmene, f.eks. scardace og E.T. hva kaller du denne Scarface Utgaven da? eller denne E.T. utgivelsen? Hvis det kun er spesial editions, så er reste den også, noen andre du vil klage på? EDIT: Kan legge til at jeg også har Dawn of the Dead - Ultimate Edition EDIT 2: Selv mener jeg at bokser der filmer kun er puttet sammen, slik som Beverly Hills Cop ikke helt skal regnes som boks, det er bare en papp ting rundt. Og det er litt dumt å regne bokser som Indiana Jones og STAR WARS som samle bokser, siden dette er den eneste måten å få tak i dem på. Spesial bokser for meg er er den typen som kommer i limited edition, slik som E.T. Endret 26. september 2004 av AndersT2 Lenke til kommentar
Svin Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Futurama 1-4 Hellraiser boks (1-3) Hammer Films Vampire Collection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå