Zemeckis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hei Jeg er litt nysgjerrig på hvilke samlebokser/serier forumets filminnterreserte har i samlinga si. Jeg har kun: 1. Alien Quadrilogy 2. Star Wars Trilogy 3. Trilogy of the dead Edit: La til også serier Edit: Oppdater lista mi Endret 30. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Jeg har link i signaturen til alle dvd'ene mine, men jeg kan nevne samleboksene alikevel. - The Giallo Collection - Alien Quadrilogy - Van Damme 6 Pack - The Nightmare on Elm Street Collection - Ilsa 3 Disc Collection: Box Set - The Demons Collection: Director's Cuts - The Beat Takeshi Trilogy: Limited Edition - The 10 Faces Of Sonny Chiba - The Man With No Name Trilogy og The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring Extended Edition The Lord Of The Rings: The Two Towers Exdended Edition Hvis de teller. Endret 20. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 har Alien Quadrilogy band of brothers. det er vel det jeg har film samle bokser. men jeg har flere Dvd serier. Futurama (1-4) simpsons (1-2) stargate sg1 (2-4) star trek TNG (5-7) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Alien Legacy - R1 med det fete coveret. Indiana Jones-boksen - R2 LOTR:TFOTR og TTT Ex. Ed - R2 og TFOTR i R1 og R2 (noen som vil kjøpe? ) Die Hard-boksen - R1 Simpsons S01 og S02 - R2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har: The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring Extended Edition The Lord Of The Rings: The Two Towers Exdended Edition Får vel kjøpe The Return Of The King når den kommer også da Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Sopranos sesong 1 til 4 Band of Brothers Ringenes herre, de to som har kommet i samleboks. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har Indiana Jones boksen eneste boksen jeg har så langt Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 South Park sesong 1-4 Simpsons sesong 1-4 To tårn og FotR EE Indiana Jones trilogien Star Wars trilogien ALIAS sesong 1 Rocky 1-5 collection Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Skal vi se... Jeg har (dette er triologier altså); Rambo Ringenes Herre Robocop Matrix Jeg VET jeg har et par bokssett til, men jeg kommer ikke på hvilke i farta. Irriterer meg litt, samtidig som jeg ikke gidder å gå for å se. Endret 20. september 2004 av Complexion Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Back to the Future boks The Godfather Collection LOTR - The Fellowship of the Ring Extended Version LOTR - The Two Towers Extended Version Futurama - Ses 1 Futurama - Ses 2Snart kommer (kjoepes foer jeg kommer hjem til Norge): CSI - Ses 1 CSI - Ses 2 CSI - Ses 3 CSI - Ses 4 (release 12 okt i USA) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Har alien legacy pakken. Trodde eg hadde Quadrilogy. Endret 21. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Band of brothers serien. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Har på dvd: Simpsons 1st season Futurama 1st season Band of brothers Scream Trilogy The nightmare on Elm Street collection Back to the future trilogy Twin Peaks 1st season Die Hard trilogy På LD : Indiana Jones Star Wars trilogy The nightmare before christmas Sleeping beauty Lion King Cinderella Snowwhite and the seven dwarfs Pocahontas Toy Story Endret 21. september 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Alien Quadrilogy Twin Peaks (1) Futurama (1-4) CSI (1) Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har: The Goodfathers Trilogy Back To The Future 1-2-3 Star Wars Trilogien Ringenes Herre Trilogien Back To The Future er noen skikkelige konge filmer Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Family Guy (1-3 + uncoverd). Eneste så langt, men LOTR og Kill bill (++) kommer vel i hus med tiden.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Indiana Jones Tilbake til fremtiden FotR og TT Extended Edition Riget I og II Sjelden, italiensk utgave av El Topo og The Holy Mountain Snart Herzog-boksen forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 -The Lord Of The Rings: The Two Towers Exdended Edition -Band Of Brothers -Friends Sesong 7 -Friends Sesong 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) - Beverly Hills Cop - Kill Bill pack (Lady Snowblood, Zatôichi, Babycart on the River Styx) - The Evil Dead Trilogy - The Omen Trilogy - The Nightmare on Elm Street collection - The Godfather Collection - LOTR - The Fellowship of the Ring Extended Version - LOTR - The Two Towers Extended Version - Cape Fear (gammel og ny) - Beat Takeshi Collection (Sonatine, Violent Cop, Boiling Point) - From Dusk till Dawn Collection - George A. Romero Collection Endret 25. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hmm.. -Gudfaren -Iniana Jones -Star Wars -Ringenes Herre(begge) -Futurama(sesong 1, 2, 3 og 4) -Simpson(sesong 1, 2 og 3) -Band of brothers -24 Sesong 2 -Dune Tror det var alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå