Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Adsl boost, dette er jo genialt

Anbefalte innlegg

fant noe tåft på cybercity i danmark, der du kan booste adsl forbinndelsen din i noen dager... ganske kjekt hvis du vet du skal laste ned noe, eller hvis du bare har lyst til å prøve litt kjappere internett.

seff koster det, men det er sikkert verdt det..

har kikka litt på telenors og Nextgentel`s sider, men kan ikke finne det samme :sad:

sjekk linken under for å se hva jeg snakker om...

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/boost/

håper norske isp`r også lanserer noe slikt :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er kult. Jeg hadde lan med en haug venner for 2 uker siden, og da ringte jeg telenor og spurte om jeg kunne få satt opp hastigheten i 3 dager. Da fikk jeg nei, fordi de ikke visste hvordan de skulle prise en slik tjeneste. Men den siden du linker er ikke så veldig interessant, 2 mbit inn og en halv ut er ikke mye. Hvis de satte opp til 5 inn og 2,5 ut eller noe sånt. Mange med ngt ( snart meg og =)) har jo vanligvis 2048/648 og da vil den boostingen senke speeden. Vi bør lage en mail til ngt å komme med forslag om dette.

Lenke til kommentar

HAHAHA....

Kanskje telenor kommer til å lage det samme.... MEN HvA I SVARTE GRANSKAUEN DET KOMMER TIL Å KOSTE, det er et annet spm. !

10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 millioner.... da ville kankje til og med telenor vært fornøyd :smile: l o l

Lenke til kommentar

Med NextGenTel kan man bestille en annen hastighet uten at det koster noe, og når man f.eks har hentet ned det man ville hente ned, eller LAN-partyet er over så kan man ringe og sette ned hastigheten igjen. Du blir bare fakturert ekstra for de dagene du hadde raskere hastighet.

F.eks 2MBit linje koster ca. 1000/mnd. 640 linje koster 400/mnd. Hvis du bestiller 2Mbit i 5 dager så blir det 1000:30x5=161 kroner. En 640 linje koster 400:31x5=64,50. Det du da betaler ekstra for 5 dageer med 2Mbit er en knapp hundrelapp (161-64,50).

Vet ikke om Telenor setter opp/ned hastigheten uten noen hundrelapper i gebyr. Tviler på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...