Gå til innhold

Microplex,,må vel være bra? [ N00b ]

Anbefalte innlegg

Har tenkt å fyre avgåre ei bestilling på vannkjøling til min 3,2@3,6ghz p4 for jeg vil ha bort en del støy + enda bedre klokk :dribble:

Hadde vært kjekt med svar for siden jeg skal bestille i kvell, slik at de sebnder det i morgen!

Er alt med eller? Tar GPU senere!

Sjekk denne!

MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual, Socket 478

mistwckit04.jpg

:hmm:

thnx!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at det settet der er helt greit.... Mist er jo kjent for kvalitet... Har bare erfaring med waterchill på amd, jeg:)

Det ble kaldt med 1 *120mm vifte, så 2*120mm vifter vil garantert bli kos:) Bare sørg for at ikke minnet stpper overklokkinga

Solgte det for å kjøpe shuttle... og nå selger jeg shuttlen for å kjøpe meg vannkjøling igjen:P

Lenke til kommentar

Vil tro at det er god fisk. Radiatoren er mer en god nok så utbygning til harddisker, skjermkort, nordbru osv. er helt kurant. God pumpe som sagt er laget av Eheim. Har selv god erfaring med lignende pumpe, (med Eheim etikett). Tanken ser helt grei ut, og alt du skulle trenge følger med som antikorr.middel, slanger skruer, papst kvalitetsvifter, vifte_splitt_kabel, antiknekk slanger og noe kjølepasta som virker "grei". Blokken har bra design.

Vurderingene er i all hovedsak ut av bildet :p ++ Vet ikke prisen, men mener å huske den var grer. (På Microplex)

Fant beklagelig ikke noen spesielt gode negative argumenter du har å grubble på :(

LOZER

Lenke til kommentar
Skjønner ikkke alt :p  :blush:

Men kjøper heller 2 klmmer for mye enn å bli uten

:whistle:

Du må ha to klemmer ja, for å holde slangene på plass på maze 4 blokken, disse koster jo bare 10 kr.- da . Dette er fordi den har en annen type nipler, forøvrig den mest benyttede typen .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...