tbend Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har tenkt å fyre avgåre ei bestilling på vannkjøling til min 3,2@3,6ghz p4 for jeg vil ha bort en del støy + enda bedre klokk Hadde vært kjekt med svar for siden jeg skal bestille i kvell, slik at de sebnder det i morgen! Er alt med eller? Tar GPU senere! Sjekk denne! MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual, Socket 478 thnx! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 vet at noen ikke anbefaler pakker, eller at du i tilleg kjøper eheim pumpen... men jeg er ingen expert..... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Ikke jeg heller! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Microplex er kjempe bra, synes jeg(og en god del andre?) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Har brukt Microplex mange ganger, kjempebutikk, men det var den kjølinga som jeg var litt usikker på! Har aldrig vært borti vannkjøling og kribler etter å teste det! + at det er lan om et par uker å da må den være på plass ferdig testet! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg regner med at det settet der er helt greit.... Mist er jo kjent for kvalitet... Har bare erfaring med waterchill på amd, jeg:) Det ble kaldt med 1 *120mm vifte, så 2*120mm vifter vil garantert bli kos:) Bare sørg for at ikke minnet stpper overklokkinga Solgte det for å kjøpe shuttle... og nå selger jeg shuttlen for å kjøpe meg vannkjøling igjen:P Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Har 433mhz minne, så det blir vel ikke 100% max, men bra blir det! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Grei pakke det der, den pumpen som er med er jo laget av Eheim selv om den har et annet navn utenpå . Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Hehe, Du hvisste jeg laget en tråd hær.. Da bestiller jeg den dær pakka! , så far jeg se! Men on jeg da legger med en GPU kjøler, må jeg ha noen nipler eller noe mer da? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Vil tro at det er god fisk. Radiatoren er mer en god nok så utbygning til harddisker, skjermkort, nordbru osv. er helt kurant. God pumpe som sagt er laget av Eheim. Har selv god erfaring med lignende pumpe, (med Eheim etikett). Tanken ser helt grei ut, og alt du skulle trenge følger med som antikorr.middel, slanger skruer, papst kvalitetsvifter, vifte_splitt_kabel, antiknekk slanger og noe kjølepasta som virker "grei". Blokken har bra design. Vurderingene er i all hovedsak ut av bildet ++ Vet ikke prisen, men mener å huske den var grer. (På Microplex) Fant beklagelig ikke noen spesielt gode negative argumenter du har å grubble på LOZER Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Nei det er med nipler , det eneste er om du bestiller feks maze 4 så har den en annen type nipler der slangen tres utenpå,men det har ingen betydning . Du kan jo bestille med 2 slangeklemmer, helst de av plast http://www.microplex.no/rubweb/prodpics/mm9579k6x.gif Endret 20. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Så hvisst jeg bestiller Maze 4, så ordner alt seg, med klemmer og alt, eller må jeg ponge ut 2 klemmer/ skruer åsså? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Bestillingen var inne ja K0100608 Kuriyama slange, 3/8"ID - 1/2" OD 3 meter Fra spesikfikasjonssiden, Microplex Sette bruker 3/8 ID diameter. De fleste blokkene til microplex bruker slike nippler. Nippelstrørelse og gjenger står somregel nederst på siden! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Skjønner ikkke alt Men kjøper heller 2 klmmer for mye enn å bli uten Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Skjønner ikkke alt Men kjøper heller 2 klmmer for mye enn å bli uten Du må ha to klemmer ja, for å holde slangene på plass på maze 4 blokken, disse koster jo bare 10 kr.- da . Dette er fordi den har en annen type nipler, forøvrig den mest benyttede typen . Endret 20. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Thanx... Bestiller nå jeg, så får jeg se hvordan dette ender! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvorfor bruker ikke folk bare strips istedenfor slangeklemmer? Synes det er mue greiere, og mye mer økonomisk Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvorfor bruker ikke folk bare strips istedenfor slangeklemmer? Synes det er mue greiere, og mye mer økonomisk Fordi slangeklemmer er bedre? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvorfor er det bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå