hauard Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg sliter litt med og få Min Medion MD 42513 til og boote fra en Debian Linux CD. Jeg kommer meg inn i BIOS men skjønner ikke helt oppsettet, eller om det evt. er PC'en som ikke får til og boote fra CD? Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Har du testa CDn på ei anna maskin, så du veit at den er i orden? Og har du testa ein annan bootbar CD på den bærbare? Edit: I bios må du kikke etter boot order eller noko. Sørg for at CD står øverst på lista. Endret 20. september 2004 av Slaughter Lenke til kommentar
hauard Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Har du testa CDn på ei anna maskin, så du veit at den er i orden? Og har du testa ein annan bootbar CD på den bærbare? Edit: I bios må du kikke etter boot order eller noko. Sørg for at CD står øverst på lista. vel, fikk jo boota med WinXp Home Editon CD'en etter at jeg formaterte så det skulle være i orden.. Cd'en er det litt verre med, men kan teste på en kamerat's maskin i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå