Knutmn Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er det å anbefale å bygge sin bærbare pc selv? Skal kjøpe netshop 1557 GLS fra netshop. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du sparer 350 kr. Og mister jo selvfølgelig "hovedgarantien" på hele pc'en. Og har bare på hver enkelt komponent, som du må sende inn enkeltvis.. Sparer deg for masse arbeid, og 350 kr er jo ikke så utrolig mye når vi snakker om en pc til 14000-15000. Jeg ville definitivt valgt å la netshop.no bygge den. (noe jeg har valgt ;p) Lenke til kommentar
Knutmn Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Er det en bar pc? Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tja.. les litt rundt på forumet, pluss at www.barbara.no har en test på den.. + at den er anbefalt av barbara.no Lenke til kommentar
Knutmn Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Hvordan er netshop når det gjelder leveringstid? Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Tja.. De får inn et større parti denne uka, og hvis de fortsatt har den inne bør ikke ventetiden være lang. Min orde fikk nettopp statusen "på plukkliste", og da regner jeg med at den her hos meg på torsdag/fredag. Endret 20. september 2004 av elindse Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 bestillte akkurat den fra netshop jeg... den er ubekreftet 24.09, så de solgte nok ut hele det "store" partiet de skulle få i dag.. hehe... så min kommer nok ikke før over helga.. :/ Lenke til kommentar
Beop Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 bestillte akkurat den fra netshop jeg...den er ubekreftet 24.09, så de solgte nok ut hele det "store" partiet de skulle få i dag.. hehe... så min kommer nok ikke før over helga.. :/ Det "store" partiet som det er snakk om kommer ikke før 23-24 har dem sagt. Da blir det nok 1557 på alle som vil ha kan jeg tenke... Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Mail fra NetShop: Vi har fått inn en bunke bærbare i dag, men alle de er bortbestilt. Har du allerede bestilt PC, ligger du nok i køen og venter. Det er nesten umulig å få tak i denne - faktisk i hele verden. Vi har imidlertid 8 bestillinger i vente, alle med omtrent samme dato, dvs 24.09. Det er faktisk mange hundre som skal komme rundt dette tidspunktet. Så, regner med / håper jeg får min mandag eller tirsdag, neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå