AzureCloud Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 MPX har nå 6 3.4 northwood CPUer inne på lager! MPX Utsolgt! Er det håp for at de får inn flere??? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Min 3.0 ghz er til salgs om eg får rette prisen! Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har nå mottatt og testet litt på ny P4 3,4 på IC7G med en low noise Cooler master kjøler (gir idle temp på 52, load 74), dette Går Prime stabilt på 3,66 (foreløpig) Hei, Syns det var høge temeraturer. Hvilken goop bruker du? Mvh Kimmer Lenke til kommentar
ebc Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) 8 grader til på load tempen din og prosessoren din senker hastigheten sin av sikkerhetsmessige grunner. La det være et hint! Mulig det men jeg tror ikke dette blir et problem. Abit IC7G rapporterer tempen ca. 10- 15 grader høyere en de fleste andre hovedkort. http://www.bleedinedge.com/reviews/abit_as...s_temps_01.html Verre var det når jeg først begynte og teste med den nye prosessoren og ikke hadde greid og feste kjøleren på begge sider. 75 idle og 92 load!!. Da kjørte den automatisk ned hastigheten til ca det halve Endret 28. september 2004 av ebc Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Da er min 3.4 kommet under CNPS7000-kjøleren, og står og primer på 210mhz fsb med standard vcore.... Noen som tar på seg å lage en ny tråd for oss som har kjøpt slik cpu? Så kan vi ta for oss overklokkingserfaringer, benchmarks før og etter oppgradering osv. Passer den under Bencmmarks eller et annet sted kanskje? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvilken temp på idle har du Muffin......? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Har slettes ikke brydd meg om å sjekke idletempen. Den er egentlig irrelevant, spesielt siden jeg kjører 7000-kjøleren samt en 120mm vifte som suger luft inn i bunnen av kabinettet på q-fan. Det betyr høy idletemp. Knaller og går på 3740 mhz nå, med Prime og UDagent...standard vcore... EDIT: 3825 mhz, men dette hovedkortet er nok på grensen av hva det greier å levere av strøm til cpu. Har satt vcore til 1.7, men den dropper til 1.5 under load. Om det blir stabilt der gjenstår å se. Uansett, chippen kan jeg ikke klage på. 3740 mhz holdt den stabilt selv om den falt under 1.5 volt...Er forresten et P4C800 av tidlig revisjon med bios 1017. Ikke av de beste kort til overklokking, men senere revisjoner ble ekstremt bra. Endret 28. september 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Har slettes ikke brydd meg om å sjekke idletempen. Den er egentlig irrelevant, spesielt siden jeg kjører 7000-kjøleren samt en 120mm vifte som suger luft inn i bunnen av kabinettet på q-fan. Det betyr høy idletemp. Knaller og går på 3740 mhz nå, med Prime og UDagent...standard vcore... EDIT: 3825 mhz, men dette hovedkortet er nok på grensen av hva det greier å levere av strøm til cpu. Har satt vcore til 1.7, men den dropper til 1.5 under load. Om det blir stabilt der gjenstår å se. Uansett, chippen kan jeg ikke klage på. 3740 mhz holdt den stabilt selv om den falt under 1.5 volt...Er forresten et P4C800 av tidlig revisjon med bios 1017. Ikke av de beste kort til overklokking, men senere revisjoner ble ekstremt bra. Hei, Første erfaring med 3,4Ghz NW (model SL793) Fikk min i går og den jobber unna Zalman kjøleren på 212Mhz FSB = 3,60Ghz på standard vcore volt (i BIOS 1,555v). Jeg kommer bare ikke høyere op. Ved 213 FSB og 1,65 volt booter den midt under benchmarkprogrammerne (turde ikke gå høyere opp på vcore). Hvor mye vcore volt tåler NW egenligt? Idle temp er rundt 33 grader og full load (SETI @ Home) = 45 grader. Lager du ny tråd Muffinman?? Dump av CPUz: Mvh Kimmer Endret 28. september 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå