Gå til innhold

Finnes det Northwood og oppdrive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor de har Northwood til salgs?

Vet faktisk ikke om det er mulig å få tak i NW lengere...de selges ikke på nettbutikkene lengere hvertfall.. :hmm:

Hva er det som er så dårlig med Northwood?

Det er absolutt ingenting som er dårlig med Northwood! Prescott prosessoren er bittelitt raskere i noen få tester, men dette er ikke merkbart. Dessuten utvikler Prescott VELDIG mye varme i forhold til Northwodd, noe jeg personlig synes ikke er bra!

Jeg kjøpte først Prescott, men byttet til Northwood på grunn av varmen.

Lenke til kommentar
Er vel det beste hovedkortet sammen med Asus sitt P4800 kort til socket 478! 

bob bob..

 

Jeg hadde ikke anbefallt asus, har hatt UTrolig dårlig opplevelser med dem og hadde hadde heller anbefalt Abit IC7-G Max3 istedet.

Jeg har hatt et par kort fra Asus, og de har aldri skuffet. Jeg sitter nå på et Asus P4C800-E Deluxe. Det er et ganske godt hk. Før hadde jeg Asus P4P800, før det igjen et Asus P4T-E. På en AMD-maskin har jeg et Asus A7N8X-E Deluxe. Ingen av disse kortene er det noe tull med. Så det du sier er nok tull.

 

Edit: jeg hadde et Gigabyte-hk en gang, og det var det sinnsykt mye tull med. Alt løste seg da jeg gikk tilbake til Asus.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Jeg har bestilt en P4 3.4 Northwood fra MPX.no og har nbå venta i 1,5 uke...(det er ufattelig lang tid :yes: ).. Og i dag stod det en hyggelig overraskelse på Mpx.no, CPU'en er ventet inn på lager i morra 22.09.04. MEN vi får se hvor mye det stemmer ;)

Hei,

 

Jeg finner ikke noen Northwood på MPX webshoppen?

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...