Releazme Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har en lei følelse av at dette er et skudd i mørke, men er det noen som helst måte å få gjenopprettet en fil som er slettet fra papirkurven? noen programmer man kan installerere eller noe annet fiksfakseri... Har en skoleoppgave som skulle vært levert imorgen, men som romkameraten min i vanvare slettet da han ryddet opp på tidligere maskinen idag... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Bare søk etter data recovery software så får du mange alternativer. Du kan gjennopprette en hel harddisk etter formatering, så det er ikke det værste som har skjedd i ditt tilfelle Get Data Back er bra... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Uff, det var jo kjipt. Du har sikkert svetta mang en time over den oppgaven. Heldigvis er det enkelt å gjenopprett programmer som er slettet fra papirkurven. Dette gratisprogrammet gjør nok susen tenker jeg http://www.snapfiles.com/get/restoration.html Lykke til Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 takk for tipsene... foreløpig så har jeg ikke funnet fila...men får bare fortsette å prøve. takk for hjelpa uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå