Gå til innhold

Hvilken actionfilm er best?

jocke

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på hva som er den beste actionfilmen der ute? Personlige meninger er lov, men ser helst at sånne fast-hollywood-productions-filmer ikke nevnes da disse som oftest bare er skvip.

..grunnen til at eg spør, er i forbindelse med et skoleprosjekt ang. ungdommer og filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teller Løvenes Konge? Egentlig litt merkverdig at voldsorgien til Timon og Pumbaa mot slutten ikke bidro til noe mer enn 7-årsgrense.

Jeg er så forbanna lei actionfilmer. Straw Dogs smaker heldigvis oppfriskende. Kill Bill også kanskje. Henger likevel i en tynn tråd den der...

Lenke til kommentar
Teller Løvenes Konge? Egentlig litt merkverdig at voldsorgien til Timon og Pumbaa mot slutten ikke bidro til noe mer enn 7-årsgrense.

Jeg er så forbanna lei actionfilmer. Straw Dogs smaker heldigvis oppfriskende. Kill Bill også kanskje. Henger likevel i en tynn tråd den der...

Jeg syns Straw Dogs går mer under kategorien thriller, eller hva sier du?

Lenke til kommentar

Jeg syns Straw Dogs går mer under kategorien thriller, eller hva sier du?

Naturligvis. Thrillende action? Men det er sant. Action har den, dog ikke sånn gladvold som visse Hollywood-filmer presenterer. Plukket bare den siste voldspregede filmen som jeg likte. Og Straw Dogs så jeg for et halvt år siden... (Sier litt.) Ellers har jeg dannet meg litt grunnlagsløs avsky for sjangeren. Mulig jeg ordner opp i det med neste Play.com-bestilling. Versus og Man Bites Dog – som jeg ikke har sett – ligger allerede i handlekurven med litt for mye annet. Får se hva jeg ordner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...