jocke Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei, Lurer på hva som er den beste actionfilmen der ute? Personlige meninger er lov, men ser helst at sånne fast-hollywood-productions-filmer ikke nevnes da disse som oftest bare er skvip. ..grunnen til at eg spør, er i forbindelse med et skoleprosjekt ang. ungdommer og filmer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Beste action filmen. Hm... The Killer Hard Boiled Kill Bill Hard Boiled har de beste action scenene. Men den beste filmen tror jeg er Kill Bill. Bytter litt frem og tilbake der.... Kanskje det er The Killer neste uke... Endret 20. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 selv om det er hollywood filmer må jo die hard 1&2 nevnes Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 selv om det er hollywood filmer må jo die hard 1&2 nevnes så virkelig en sjangs til å få skrevet die hard her, men jaggu meg var du et par min raskere.. Slenger meg altså på gunfreak19 sitt forslag, og stemmer på Die Hard og Die Harder... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Av nyere filmer da? (dvs 2000 og fremover f.eks) (er fortsatt interessert i alle årstall fordeom) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) - Hero - Crouching Tiger, Hidden Dragon - Blade 2 - Bad Boys 2 - The Bourne Identity - The Hire - Once Upon a Time in Mexico - Ong-Bak - Terminator 3: Rise of the Machines - Versus Jeg gir bare litt tips (Liker å lage slike lister) Endret 20. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 The matrix Pulp Fiction ( blir den klassifisert som action?) Kill Bill 1 & 2 Syns egentlig The transporter også var heilt grei, om en har berre lyst til å sjå en actionfilm Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Pulp Fiction ( blir den klassifisert som action?) Jeg vil ikke kalle Pulp for en actionfilm nei. Den er vel mer crime Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hard Target med van damme :!: Nei da, bare kødda. Synes Snatch ruler, hvis man da kan kalle det en action film Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Vel jeg er martial art fan, så jeg liker best Jackie Chan- legend of drunken master. Når det gjelder amerikanske vet jeg ikke.. jeg likte den humoren da jeg var mindre men nå er den billig syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Equilibrium! Hardtslående film med i alle fall litt hjerne. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 The bourne supremacy syntes jeg slår bra fra seg. The transporter er en helt grei film hvis du bare skal ha noe underholdning(liker Jason Statham som skuespiller) Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Bad Boys We Where Soldiers Apocalypse Now Matrix The Rock Min liste hvertfall.. et par "hollywood productions" men.. måtte ha de med syntes jeg.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Teller Løvenes Konge? Egentlig litt merkverdig at voldsorgien til Timon og Pumbaa mot slutten ikke bidro til noe mer enn 7-årsgrense. Jeg er så forbanna lei actionfilmer. Straw Dogs smaker heldigvis oppfriskende. Kill Bill også kanskje. Henger likevel i en tynn tråd den der... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Teller Løvenes Konge? Egentlig litt merkverdig at voldsorgien til Timon og Pumbaa mot slutten ikke bidro til noe mer enn 7-årsgrense. Jeg er så forbanna lei actionfilmer. Straw Dogs smaker heldigvis oppfriskende. Kill Bill også kanskje. Henger likevel i en tynn tråd den der... Jeg syns Straw Dogs går mer under kategorien thriller, eller hva sier du? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Teller Løvenes Konge? Egentlig litt merkverdig at voldsorgien til Timon og Pumbaa mot slutten ikke bidro til noe mer enn 7-årsgrense. Jeg er så forbanna lei actionfilmer. Straw Dogs smaker heldigvis oppfriskende. Kill Bill også kanskje. Henger likevel i en tynn tråd den der... Jeg syns Straw Dogs går mer under kategorien thriller, eller hva sier du? Naturligvis. Thrillende action? Men det er sant. Action har den, dog ikke sånn gladvold som visse Hollywood-filmer presenterer. Plukket bare den siste voldspregede filmen som jeg likte. Og Straw Dogs så jeg for et halvt år siden... (Sier litt.) Ellers har jeg dannet meg litt grunnlagsløs avsky for sjangeren. Mulig jeg ordner opp i det med neste Play.com-bestilling. Versus og Man Bites Dog – som jeg ikke har sett – ligger allerede i handlekurven med litt for mye annet. Får se hva jeg ordner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå