Lurifaksen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Bare jeg som har en viss skepsis til om bildet er ekte? Må si meg enig der. Det som gjorde meg skeptisk var at det var i akkurat år 2004 den skulle se slik ut. Ikke 2000 liksom. Er jo ingen som spår at "i 2049 kommer sikkert PC'en til å være sånn og sånn" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Railroad Simulator! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Bare jeg som har en viss skepsis til om bildet er ekte? Må si meg enig der. Det som gjorde meg skeptisk var at det var i akkurat år 2004 den skulle se slik ut. Ikke 2000 liksom. Er jo ingen som spår at "i 2049 kommer sikkert PC'en til å være sånn og sånn" Spørs, visst denne artikkelen er skrevet i 1954 så vil det jo være naturlig at det var 2004. "Forskeren" tippa jo at hjemme pcen kom til å se slik ut om 50 år Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hehe, lurer på hva de dreihjula er til jeg. Ja, det var det første som slo meg og. Alt det andre rundt er jo greit. Ting man leser av for å få info, men hva i heiteste hule skal man dreie på et hjul for??? AKIRA det er til bilspill osv, eller er det musa Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Men, da er det vel bare høydejustering på musa, evt. bredde. Hvordan justerer man det motsatte? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Men, da er det vel bare høydejustering på musa, evt. bredde. Hvordan justerer man det motsatte? det er jo 2 hjul der, ett for høyre-venstre og ett for opp-ned Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Åja. Tror egentlig mer på teorien min om viftestyring, det er jo blitt så populært. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Åja. Tror egentlig mer på teorien min om viftestyring, det er jo blitt så populært. hvor er da musa?? det er skjerm og tastatur der, men INGEN mus, dermed må det være en mus... viftestyringene er jo de bryter-sakene på høyre side av maskinen, under alle temp-målerene og rpm målerene til viftene... Endret 22. september 2004 av aklla Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Den er i hånden på operatøren, DUH! Det er sånn fancy hanske. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) det er da ingen hanske i hånden hans... har laget en liten oversikt over hva som er hva... bak kontrollene er selve pc`n, det som er under der, det er en seng og plass til tusenvis av cd`r Endret 22. september 2004 av aklla Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hvorfor kjørte det ikke 3dmark/pcmark på den? :!: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Den Pcen som er på bildet er like kraftig som en vanlig kalkulator som de fleste har hjemme. Fakta. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Lurer på hvordan den takler Doom3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Den Pcen som er på bildet er like kraftig som en vanlig kalkulator som de fleste har hjemme. Fakta. Det skulle ikke forundre meg.. De sendte jo ut en bemannet romrakett til månen (apollo 13?) med en styremaskin som ligner HP 48-kalkulatorene fra tidlig 90-tallet ganske mye. (Både regnekraft og lagringsmengde var ganske likt). Forskjellen var bla. størrelsen: ca på størrelse med et kjøleskap og et strømforbruk på ca 1kW. Forresten: Er det noen som husker datamaskinen HAL (9000?) fra 60-tallsfilmen "en romodysse 2001"? *magnus*: Doom3 kjører veldig dårlig på HP48... Tror ikke det går noe bedre på maskinen med ror/sveivemotor. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Den Pcen som er på bildet er like kraftig som en vanlig kalkulator som de fleste har hjemme. Fakta. Det skulle ikke forundre meg.. De sendte jo ut en bemannet romrakett til månen (apollo 13?) med en styremaskin som ligner HP 48-kalkulatorene fra tidlig 90-tallet ganske mye. (Både regnekraft og lagringsmengde var ganske likt). Forskjellen var bla. størrelsen: ca på størrelse med et kjøleskap og et strømforbruk på ca 1kW. Forresten: Er det noen som husker datamaskinen HAL (9000?) fra 60-tallsfilmen "en romodysse 2001"? *magnus*: Doom3 kjører veldig dårlig på HP48... Tror ikke det går noe bedre på maskinen med ror/sveivemotor. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hmm, den hadde passa fint på badet! Likte spesielt de hundreogørtåførti forskjellige målerne til ting å tang! Hehe Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kanskje det dreiehjulet funker som dynamo. En kan stå å dreie på det mens en annen spiller, så kan de bytte :!: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Åh for en KJEMPEBLØFF :!: edit: dreit meg ut på ord ......... .. deling Endret 27. september 2004 av Erad Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 sjønnte den var en bløff! haha det var mange tempratur målere og vifte styringer Lenke til kommentar
Erad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 temperatur målere og vifte styringer? eller kødda du med meg nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå