ChristR Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei Trenger et stabilt grafikk kort til 1500-2000kr.. Helst litt ytelse også, men stabiltet setter jeg høyst.. Noen gode råd? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hmm.. Til den prisen kna du nok ikke regne med mer enn 9800pro. kanskje du for et brukt 9800xt til den prisen. Men som sakt. jeg ville ha godt for 9800pro. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Takker.. Samma kort som jeg tenkte å kjøpe sist gang da jeg hadde flere penger.. Tar gjerne imot flere meninger..Samme om det er geforce eller radeon.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 AGP eller PCIe? Dessuten må du nesten ut med hva du har tenkt å bruke det til. Spiller du? Hva spiller du? Bruker du Linux? Alle kort er i dag stabile. De som ikke er det har produksjonsfeil og returneres. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 AGP eller PCIe? Dessuten må du nesten ut med hva du har tenkt å bruke det til. Spiller du? Hva spiller du? Bruker du Linux? Alle kort er i dag stabile. De som ikke er det har produksjonsfeil og returneres. AGP Spiller, men ikke så alt formye.. Trenger ikke ytelse for å spille f.eks doom3. Her går det bare i windows xp Må ha et grafikkkort som orker å kjøre 1280x1024. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå