_tHokA_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvorfor spretter kalkulatoren min bare opp helt av seg selv? Det har skjedd mange ganger de siste dagene. Maks 2, 3 ganger daglig, men det er utrolig plagsomt i lengden. Sitter å spiller f.eks så bare spretter den opp og maskinen går ut i windows.... hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 kanskje pc'en din er regnesyk.... oooohohohoh neida, det kan være virus? aldri hørt om det før Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har aldri hørt om det før men mitt tips er å endre emne tittel til (eksempel "kalkulatoren spretter opp i windows" "Problem med kalkulator pop-up"). Du finner sikkert på noe bedre selv! Ellers kan det også være taktisk lurt å poste et annet sted en: Forum -> Overklokking -> Data/overklokking generelt . LOZER Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Dette for at kanskje flere kan hjelpe deg, ikke for å være frekk. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Sjekk om tastaturet ditt ikke har en "fast knapp" Jeg hadde en logitech som hadde binda "logitech" knappen til kalkulatoren. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Stenges Dårlig topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg