Gå til innhold

Forskjell på shims til xp og tbird?

Anbefalte innlegg

Har fått tak i en xp1600 nå og tenkte jeg skulle bytte ut t-bird 1200'en min (veit det ikke er allverdens forskjell, men jeg fikk den billig, og alle monner drar :smile:). Jeg har AMD pro waterkit, og der fulgte det med en shim til t-bird. Går det an å bare file/skjære ut større hull til de forskjellige strømførende tinga på cpu'en eller er det forskjell på tykkelsen på shimsene også? Har ikke så lyst på grilla xp akkurat nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

byggeren skrev (2002-05-11 14:22):

Det er forskjell på tykkelsen også. Shim til XP prosessoren er tynnere. (Det er flere som har bommet på dette)

Æsj... Noen som har prøvd å bruke AMD Pro Waterkit på denne cpu'en uten shim da? Blir kanskje litt vinglete og dårlig kontakt eller?

Lenke til kommentar

En venn av meg har brukt AMD pro-sette en stund nå, og vi tullet masse med vannblokken hans og satte den på og av mange ganger uten å bruke shim på xp-en..

Det er bare å være forsiktig og bruke hodet, så går det meste fint :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Turbel skrev (2002-05-11 15:31):

En venn av meg har brukt AMD pro-sette en stund nå, og vi tullet masse med vannblokken hans og satte den på og av mange ganger uten å bruke shim på xp-en..

Det er bare å være forsiktig og bruke hodet, så går det meste fint :smile:

Okey, får satse på å kjøre uten da...

Lenke til kommentar

Quote:

Turbel skrev (2002-05-11 16:41):

Quote:

Den 2002-05-11 15:58, CSSSK skrev:

Okey, får satse på å kjøre uten da...

Men ikke skyld på meg når det går galt..
:roll:

Seff skylder jeg på deg :lol: Står det en torpedo på døra di i morra så bør du løpe.. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...