NoLimit_^ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg synes den nye Return of the Jedi victory celebration sangen er bedre enn den gamle Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den gamle var meget "Disney/Moby" aktig men en slæger allikevel. Den nye er meget hyggelig den å. De er like gode begge for å si det sånn Lenke til kommentar
XyberX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vi fikk pakken gratis fordi pappa er kinosjef. Jeg skal vente med å se dem til nr 3 er kommet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Huff. Musikken som slår inn når Luke løslater sitt raseri mot Vader på slutten av Rotj gir meg frysninger hver eneste gang. Genialt, genialt. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Huff. Musikken som slår inn når Luke løslater sitt raseri mot Vader på slutten av Rotj gir meg frysninger hver eneste gang. Genialt, genialt. Ja jeg simpelten elsker det Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Huff. Musikken som slår inn når Luke løslater sitt raseri mot Vader på slutten av Rotj gir meg frysninger hver eneste gang. Genialt, genialt. Ja jeg simpelten elsker det Jeg også synes det. Musikk i SW filmene er de beste man kan ha i en film noensinne Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Edit: Beklager for dobbel post. IE hengte seg opp Endret 7. oktober 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Har den Innlegg 100 Endret 7. oktober 2004 av XanderX Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det musikalske høydepunktet syns jeg er når stolen med 3po svever i lufta på roftj. Dokumentarfilmen var meget bra Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 KONGE! Kjøpte den samme dagen som den kom. Fra Dagbla' - anmeldelsen: Men, altså, den tredelte historien - med dertil hørende moral - er så enkel og så klønete fortalt at man helst bør være enten barn eller amerikaner, eller kanskje helst begge deler, for å kunne ta den særlig alvorlig. Arrogante tosk! StarWars er jo nettopp et EVENTYR! Alle eventyr har en lett gjennomskuelig moral! Aggh! Også selvsagt et sleivspark mot USA, da. Han jobber jo for Dagbla'... Får meg til å tenke på alle de gode, nyskapende NORSKE Science-Fiction filmene som har blitt laget... NOT! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Filmene er geniale. De som ikke liker de filmene går rett og slett rundt her i livet med feil synspunkter Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Filmene er geniale.De som ikke liker de filmene går rett og slett rundt her i livet med feil synspunkter De som ikke liker de filmene fordi de er typisk amerikanske burde tvinges til å se samtlige av Wam&Vennerøds filmer i ett strekk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 KONGE! Kjøpte den samme dagen som den kom. Fra Dagbla' - anmeldelsen: Men, altså, den tredelte historien - med dertil hørende moral - er så enkel og så klønete fortalt at man helst bør være enten barn eller amerikaner, eller kanskje helst begge deler, for å kunne ta den særlig alvorlig. Arrogante tosk! StarWars er jo nettopp et EVENTYR! Alle eventyr har en lett gjennomskuelig moral! Aggh! Også selvsagt et sleivspark mot USA, da. Han jobber jo for Dagbla'... Får meg til å tenke på alle de gode, nyskapende NORSKE Science-Fiction filmene som har blitt laget... NOT! Han kan bare dra til hel#%¤# hele anmelderen.Greit folk kan ha sine synspunkyet på ting å tang, respekterer det.Men skjønner ikkje koffor sånne skal anmelde star wars.Finnes det i det hele tatt science fiction som er bedre enn disse filmene? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vi fikk pakken gratis fordi pappa er kinosjef. Jeg skal vente med å se dem til nr 3 er kommet. Ikke gjør det! StarWars-filmene skal iht George Lucas nytes i følgende rekkefølge: Episode 4 - 5 - 6, deretter 1 - 2 - 3. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Må vel få kjøpt denne pakken snart.. har de 2 første, men 4-5 og 6 er jo helt klart de beste filmene Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 så nettop episode VI - Return of the Jedi på DVD og la merke til en litt snedig detalj som George Lucas har sneket inn på denne utgivelsen av Return of the Jedi. I slutten av filmen (under feiringen) snur Luke seg bort fra de andre og ser på Yoda, Anakin Skywalker og Obi Wan. I original-utgaven og "Special edition" har vi her sett bilde av Yoda, Alec Guinnes og Sebastian Shaw som skal være Anakin Skywalker før han ble Darth Vader. Det jeg la merke til denne gangen på DVD-utgaven er at de her har "klippet ut" Sebastian Shaw og satt inn Hayden Christensen som spiller Anakin Skywalker i den nye triologien. synes dette var en litt snedig detalj.... ellers er jeg ikke helt fornøyd med DVD-utgaven av Star Wars - originalutgavene mangler. selv om George Lucas ikke liker disse filmene da han ser på de som et uferdig produkt er det uansett originalutgavene jeg er vokst opp med... synes derfor de burde vært med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 så nettop episode VI - Return of the Jedi på DVD og la merke til en litt snedig detalj som George Lucas har sneket inn på denne utgivelsen av Return of the Jedi. I slutten av filmen (under feiringen) snur Luke seg bort fra de andre og ser på Yoda, Anakin Skywalker og Obi Wan. I original-utgaven og "Special edition" har vi her sett bilde av Yoda, Alec Guinnes og Sebastian Shaw som skal være Anakin Skywalker før han ble Darth Vader. Det jeg la merke til denne gangen på DVD-utgaven er at de her har "klippet ut" Sebastian Shaw og satt inn Hayden Christensen som spiller Anakin Skywalker i den nye triologien. synes dette var en litt snedig detalj.... ellers er jeg ikke helt fornøyd med DVD-utgaven av Star Wars - originalutgavene mangler. selv om George Lucas ikke liker disse filmene da han ser på de som et uferdig produkt er det uansett originalutgavene jeg er vokst opp med... synes derfor de burde vært med. Dette har blitt påpeket lenger oppe Men om en liker disse forandringene er opp til hver enkelt å bestemme.Men akkurta det at Christen er blirr lagt inn, er litt greit i og med at det blir skapt en mer sammenheng mellom den 3 filmen som kommer og de gamle Men som sagt, smak å behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå