Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Jeg motok star wars pakken i dag, har bare sett ekstra matriale ennå, men dette virker lovende. Jeg kan røpe at den lange dokumentaren er fantastisk. Er det noen andre som har kjøpt samme pakken ennå? Endret 20. september 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) ikke kjøpt den enda, har ikke penger til det. bra at du startet denne tråden slik at vi slipper 100 andre småtråder da! Endret 20. september 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hva inngår i dette ekstramaterialet? Tror at om jeg skal kjøpe pakken så blir det pga den. Liker å se slike ting jeg Har kost meg med ekstramateriale til LOTR i lange tider Er ikke det største Star Wars fanen, men liker da filmene! Endret 20. september 2004 av smetho Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Hva inngår i dette ekstramaterialet? Tror at om jeg skal kjøpe pakken så blir det pga den. Liker å se slike ting jeg Har kost meg med ekstramateriale til LOTR i lange tider Er ikke det største Star Wars fanen, men liker da filmene! En lang dokumentar om hvordan han laget filmene, også en del personlige ting om George. Har bare sett den lange dokumentaren ennå. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Kjøpe Star Wars pakke i dag. Har ikke hatt tid til å få sett det som er av ekstra materialle enda. Fikk kun sett Episode 4 i dag Lekker boks var det også. Har også Trilogy pakka på VHS. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 21. september 2004 Rapporter Del Skrevet 21. september 2004 Jeg motok star wars pakken i dag, har bare sett ekstra matriale ennå, men dette virker lovende. Jeg kan røpe at den lange dokumentaren er fantastisk.Er det noen andre som har kjøpt samme pakken ennå? Ontopic: Jeg gleder meg allerede. Surround på de gammle Star Wars filmene kommer til å bli en sinnsyk opplevelse! Offtopic: Jeg ringer deg i dag. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. september 2004 Rapporter Del Skrevet 21. september 2004 Se også Prisjakt hos avforum.no Pakke kan kjøpes hos elkjøp til 349,- Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. september 2004 Rapporter Del Skrevet 21. september 2004 Jeg er ganske fornøyd, litt lite special feuteres kanskje Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Jeg liker ikke filmanmelderen i vg lenger dette er en link, trykk på meg Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 dude, that was cold as ice.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 For en toskete anmeldelse. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 tror jeg vente et par år til siste filmen er kommet og når (forhåpentligvis) hele serien kommer som samleboks Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Han slakter filmene, men gir de alikevel en 4er... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Sier litt om den godeste "MORTEN STÅLE NILSEN" hrmf... likte ikke den anmeldelsen (ikke enig, sett bort fra god kvalitet både på lyd og bilder) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Jøss, for en anmeldelse! Den synes jeg var drøy. Han burde i det minste hatt baller nok til å slakte den med terningkastet også. Men gjør han det? NEI. Hvorfor? For da hadde det nok blitt litt oppstyr, folk husker som regel kun terningkastet. Feigt gjort. Han gav heller ikke noen tydelige grunner til hva som var galt, synes det var tydelig helt fra førsten at han ikke likte disse filmene. Et dårlig utgangspunkt, men han om det. Vi vet alle hvordan filmene egentlig er, så det beste er vel å overse slike åpenbare tulle-anmeldelser. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Har han VG anmelderen røyka litt for mye eller? Så dårlig er ikke er ikke Star Wars Trilogy, den burde ha fått minst terningkast 6. Personlig så bryr jeg meg svært lite at det er litt for lite special features i pakka, det er jo selve filmene som teller. Star Wars(de gamle) er jo de beste filmene igjennom tidene. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Viser hvor lite dere vet om norske annmeldelser av Sci-Fi filmer, det er slikt det går : 1 - Da er det en helt ok sci-fi film. 2 - Bedre enn gjennomsnittet, spennende film. 3 - Utrolig bra sci-fi. 4 - GENIAL film 5 - Like that is ever going to happend. Det er slikt det er med Sci-Fi annmeldelser Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hvis 0 er kjedelig. Så er Starwars -1. Endret 24. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Vet ikke om jeg kan ta det her, men jeg har merket en del feil på Star Wars Ep. 4&6. Om man ser etter så kan man se grønne firkanter på noen av Tie Fighters i begge filmene. Ble skuffet når Lucas hadde fjernet orginal Anakin fra Ep.6 da vi får se "spøkelses" skikkelsene av Obi-Wan, Yoda og Anakin Lenke til kommentar
am3k Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Dette har vel med at en nå har en (snart) komplett serie, hvorav en da vil binde sammen de nye episodene med de gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå