Krankemot Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 tror jeg vet hva jeg skal gjøre!!!, lakker kabbiset, scart, setter inn diode\katode under det blå, vindu i siden(forslget som ble gitt tidligere om mønster) slennger inn en blacklight, og neonwires, diger 120mm vifte oppå, en eller to sånne utenfår. brytere for å slå av\på lys, pluss noe UV stuff inni !!, hvis jeg orker gjør jeg noe med restart\av\på knappene foran bhøres dette bra ut?? Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Halloen! Høyrest ut som en god ide.. Slik modda eg det kabinettet: (skal egentlig vere rødt lys nderst, men det var av då bildet vart tatt.....) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Halloen! Høyrest ut som en god ide.. Slik modda eg det kabinettet: *BILDE* (skal egentlig vere rødt lys nderst, men det var av då bildet vart tatt.....) elskaer selvmoddtra-kabbiser, fvaoritten min er denne : http://student.dei.uc.pt/~octavio/caixa/index_en.htm til bake til mtt kabinet, hvor mye strøm trekker det, sånn ca.??? det som jeg satt opp? gleder meg til å begynne men er fortsatt bare på planlegnings-stadiet. håper på mer hjelp Endret 16. oktober 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Dette er kult: Flammer i bunn og nick til venstre... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Dette er kult:Flammer i bunn og nick til venstre... man må ta hensyn til "håndtaket" Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Dette er kult:Flammer i bunn og nick til venstre... man må ta hensyn til "håndtaket" jada... man kutter bare rundt eller no.... Enda et eksempel (på mitt kabinett dog) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå