frakk2000 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ta bort den blå plastikken, lakk kassa sort, kutt en tribal mot den blå plastikken på toppen (dvs mellom psu og cdrom) og legg plexi med blå led. Fest blå leds på resten. Og et vindu på sia med transparent sketch film. (et gjennomsiktig bilde). Sleng inn noen blå lys på innsiden. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Ta bort den blå plastikken, lakk kassa sort, kutt en tribal mot den blå plastikken på toppen (dvs mellom psu og cdrom) og legg plexi med blå led. Fest blå leds på resten. Og et vindu på sia med transparent sketch film. (et gjennomsiktig bilde). Sleng inn noen blå lys på innsiden. synes det kanskje er litt mye å gjøre, (er min første mod!!!) Lenke til kommentar
robstr Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hmm. Farg plastikken svart å peis på me et par led lys litt overalt? kan jo funke. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Du må nesten ta det litt etterhvert. Prøv deg frem først med å lage et vindu på siden. (Dremel eller liknende) puss kantene, og monter vindu. Deretter kan du feks legge til en sketch. Eller transperant film. Da har du allerede gjort en del. (Om du skal lakke kassa, er det nok lurt å lakke før du kutter hull, med mindre du kan lett fjerne vinduet. Du finner guider til å gjøre det meste på nettet. Når du case modder, er det alltid noe ekstra du kan gjøre, så det pleier å bli ganske lange prosjekt Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Du må nesten ta det litt etterhvert. Prøv deg frem først med å lage et vindu på siden. (Dremel eller liknende) puss kantene, og monter vindu. Deretter kan du feks legge til en sketch. Eller transperant film. Da har du allerede gjort en del. (Om du skal lakke kassa, er det nok lurt å lakke før du kutter hull, med mindre du kan lett fjerne vinduet. Du finner guider til å gjøre det meste på nettet. Når du case modder, er det alltid noe ekstra du kan gjøre, så det pleier å bli ganske lange prosjekt ltså, det vil si no pc før jeg er ferdig med kabinettet , får nok frt på meg etterhvert ja har du linker til noen guider??? har lest overklokking.no sin guide... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Da har du allerede gjort en del. (Om du skal lakke kassa, er det nok lurt å lakke før du kutter hull, med mindre du kan lett fjerne vinduet. hmm.. vinduet oppstår ikke av seg selv da :!: .. kan kutte hull så lakke og så sette inn vindu.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 nei, nå lrer jeg _VELDIG_ på hva jeg skal gjøre med plastikken, bare slenge inn noen leds, fjerne det eller male det hva syns dere? Lenke til kommentar
robstr Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 gjør som jeg sier spray det eller nokka å fyll på me ganske skarpe leds. sånn at det lyse opp under det.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Jeg modda in en 80 mm vifte på toppen av kabinette mitt for en stund siden, Og satt på en half life vifte grill på toppen, ble utrolig fet. Link til grill: www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBEWFGHLYE Jeg brukte en passer og merka opp et 80mm hull, så borte jeg små hull rundt hele veien, da er det bare å dytte ut "hullet" og pusse rundt kanten med dremelen (hadde selfølgelig funka bedre med en hull sag men det hadde jeg ikke) Så borer du fire hull til skruer + et hull til tilførselen for grillen. Har mange bilder av operasjonen, men ingen sted å legge de opp, men du kan få de på mail hvis du vil. Endret 24. september 2004 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ta og lakk kassa sort, så kutt ut et salgs mønster på sia, og legg in pleksiglass og røde neon lys. Det hadde vært fet, også en grill på toppen :!: Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg modda in en 80 mm vifte på toppen av kabinette mitt for en stund siden, Og satt på en half life vifte grill på toppen, ble utrolig fet. Link til grill: www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBEWFGHLYE Jeg brukte en passer og merka opp et 80mm hull, så borte jeg små hull rundt hele veien, da er det bare å dytte ut "hullet" og pusse rundt kanten med dremelen (hadde selfølgelig funka bedre med en hull sag men det hadde jeg ikke) Så borer du fire hull til skruer + et hull til tilførselen for grillen. Har mange bilder av operasjonen, men ingen sted å legge de opp, men du kan få de på mail hvis du vil. "bare" 80mm ?? holder det er det stilig nmok eller bør jeg satse på 120 eller 92mm ??? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 skift ut dem blåe plastikken med plexi Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 skift ut dem blåe plastikken med plexi under plastikken er det jo bare kjedelig metall Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) QUOTE (Blue--Sky @ 24/09/2004 : 14:58) Jeg modda in en 80 mm vifte på toppen av kabinette mitt for en stund siden, Og satt på en half life vifte grill på toppen, ble utrolig fet. Link til grill: www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBEWFGHLYE Jeg brukte en passer og merka opp et 80mm hull, så borte jeg små hull rundt hele veien, da er det bare å dytte ut "hullet" og pusse rundt kanten med dremelen (hadde selfølgelig funka bedre med en hull sag men det hadde jeg ikke) Så borer du fire hull til skruer + et hull til tilførselen for grillen. Har mange bilder av operasjonen, men ingen sted å legge de opp, men du kan få de på mail hvis du vil. "bare" 80mm ?? holder det er det stilig nmok eller bør jeg satse på 120 eller 92mm ??? holder? ja du blir i hvertfall kvitt masse varm luft, men selfølgelig hvis du får satt inn en 120mm så er jo det det beste (poenget er jo at det blir sirkulasjon + at det er veldig stili) Edit: Du kan jo også få ned støynivået med 120mm, i og med at du kan kjøre på lavere turtall og få samme virkning, som en 80mm på full guffe.(som bråker litt ) Endret 30. september 2004 av Blue--Sky Lenke til kommentar
ES|BuG Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ehm.......viss d fortsatt er den handlekorgen som gjelder. VURDER sterkt å heller kjøpe 64bit!!!!! skal oppgrader selv nå. og min korg er på 2800,- det er bare prosessor og hk men faen!! d e ikk no vits i å kjøpe noe anna no!! då må du bare oppgradere ijenn snart.....kjøp deg 64bit!! :P Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ehm.......viss d fortsatt er den handlekorgen som gjelder.VURDER sterkt å heller kjøpe 64bit!!!!! skal oppgrader selv nå. og min korg er på 2800,- det er bare prosessor og hk men faen!! d e ikk no vits i å kjøpe noe anna no!! då må du bare oppgradere ijenn snart.....kjøp deg 64bit!! :P eh? det står amd 64 3200? jeg vurderer boxed så det står under i tekst (med link til komplett) under står også minnet. BTW hvilken handlevogn tenker du på? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg synes også at det blir litt harry med for,ye lys inni kabinettet har dere forslag på hva jeg kan gjøre for at det blir stilig inni? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Poler metallet og sett inn lys i en farge. Lenke til kommentar
Zinet1987 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Random rekkefølge : - Legg neonwire under det blå dekselet på toppen - Lag til døra sånn som du tegna opp og sett inn plexi glass - Lakker kabinettet - Gjør noe med av\på knappene i front. - Monter vifte i topp mellom CDrom og psu og i døra med leds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå